Vandaag geopend: 07:30 - 16:00

vanaf 124,83 US$
vanaf 137,82 US$
vanaf 66,87 US$
Beoordeeld op 1 maart 2020

Geweldige ervaring. Veel sneeuw waardoor zelfs de superjeep het soms lastig had.
Ice cave was erg mooi.
Gidsen hebben ons zeer goede uitleg gegeven.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 10 februari 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben de 5 u durende gletsjerwandeling gedaan. Het was in 1 woord geweldig. Alles was goed geregeld, het was een kleine groep. We hadden het geluk dat de omstandigheden prima waren en onze professionele gids Franzy maakte het helemaal geweldig! Haar persoonlijke aandacht voor iedereen, haar kennis van gletsjers en haar humor waren geweldig, maar ze verloor daarbij nooit de veiligheid uit het oog! Het was duidelijk dat ze van haar vak houdt! We kregen na de tour zelfs nog allerlei leuke tips voor de rest van onze rondreis, ontzettend bedankt hiervoor!! Deze tour is echt een aanrader!

Troll Expeditio... I, Front Office Manager van Troll Expeditions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Hi Jolanda V

Thank you for your lovely review. We´re glad you had such an amazing adventure on the 5 hour glacier hike with Franzy, it is a great tour to choose to really see the glacier and Franzy is a wonderful guide. We look forward to seeing you again for your next Icelandic adventure.

Best wishes

Cordelia

Beoordeeld op 7 januari 2020

Samen met mijn zoon van 16 onder leiding van gids Marcus gesnorkeld, superenthousiaste gids met veel humor en positieve energie. De hele trip werd zeer goed begeleid waarbij alle leden van Troll Expeditions hard meewerkten. Veiligheid voor alles en daarnaast tijd om te genieten.
Fantastische ervaring, alleen al om in zo'n drysuit te worden gehesen was hilarisch. Ik ben een echte koukleum, maar heb het in het water geen moment koud gehad. Geweldige views in de diepte. Vond het absoluut een van de hoogtepunten van onze Ijsland rondreis.
Foto's waren jammer genoeg niet zo goed gelukt..

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 20 november 2019

Wij deden de Golden Circle met Farm visit. Een hele leuke dag met als gids Michael. Hij heeft ons ontzettend veel over IJsland verteld. Dat was echt fantastisch. De excursie zelf vond ik ook fantastisch! Prachtig, het NP, de geisers, de krater en de Gulfoss waterval. We kregen bij de krater maar 20 minuten en daar had ik graag wat langer gebleven. Was wel erg kort. Het boerderijbezoek vond ik niet echt de moeite waard om eerlijk te zijn. Mijn man was vroeger boer, en ik dacht dat hij wel even in de stallen zou mogen kijken hoe het daar in IJsland gaat maar helaas mocht hij nergens naar binnen. We konden alleen door een raam naar de koeien kijken. Helaas!
Troll Expeditions vond ik een goede maatschappij. Mailde netjes op tijd de ophaaltijden en afhaalplaats door en zoals gezegd een topgids. Als ik weer een excursie zou moeten boeken zou ik dit zeker bij Troll Expeditions doen!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

Onze tourguide was Pablo.
Pablo was ontzettend gezellig en heeft heel veel grapjes gemaakt tijdens de tour. Super aardige man die veel over IJsland weet.
We begonnen met wat slechter weer maar de tour is aangepast zodat we later op de dag met zon konden snorkelen. De geisers en gullfoss waren adembenemend. Ondanks het slechte weer gaf het wel weer een nieuwe prachtige uitstraling. De uitleg die gegeven werd voor het snorkelen was duidelijk en je word geholpen met alles. Temperatuur van het water was bij ons rond de 4 graden maar hier voed je niks van. Het laatste kwartiertje werd het eigenlijk wat kouder. De natuur was ontzettend mooi en adembenemend. Vlak voor we het water gingen kwam de zon nog door! Waanzinnige en bijzondere dag gehad. Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze binnen tien Seconden de Noord-Amerikaanse en Europese continentplaten hebben aangeraakt.
Ontzettende aanrader!