Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Vlot bereikbaar dicht bij de ringweg.
Ruime parking voor de deur.
In de omgeving fantastische restaurantjes een tankstation en een warenhuis.
Wij verbleven hier slechts 1 nacht.
We werden vriendelijk onthaald door een spontane lieve dame.
De kamer is fris nieuw en proper.
Mooie ruime kamer met prima badkamer.
Het bed is wat harder maar ik heb super geslapen!
Er is 24/7 koffie en thee voorzien in de leefruimte. WiFi werkt perfect!
Het ontbijt was ruim voldoende keuze kraakvers brood, skyr vers fruit, beleg...
Meer dan genoeg keuze.
Opvallend was dat alles voortdurend werd aangevuld.
Ik vond dit een superverblijf ook al was het kort.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk concept om van een melkfabriek een guesthouse te maken. Ik vind het nog weinig sfeervol en beetje kil.
In de familiekamer geen ruimte om te gaan zitten, dus naar de ontbijtruimte vertrokken. Hier staat koffie en thee klaar.
Ook deze ruimte had wat meer sfeer mogen hebben, nu lijkt het meer op een ziekenhuis dan op een gezellig vakantieverblijf.
Verder toplocatie voor excursies.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 november 2017

Een heel goed hotel met alle moderne faciliteiten.
Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.
Moderne badkamer en perfecte bedden.

Nette gangen en eenvoudig sleutel systeem.

Check mijn restaurant Tip.

Kamertip: Restaurant Pakhuus!!
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017

Lastig om iets te vinden in Hofn. Maar dit is dan wel een aanrader. Schoon, netjes, opgeruimd en een goed bed.
Het ontbijt is uitgebreid en goed met vers warm brood wat steeds wordt aangevuld.
De ligging in de omgeving is erg centraal en het uitzicht op de bergen is prachtig (als het niet regent). Zeker een aanrader (maar misschien wel eerst even sparen).
Parkeren voor de deur op een mooi parkeerterrein voor de gasten.

Kamertip: Alle kamers hebben hetzelfde uitzicht. Allemaal goed.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 5 november 2016

Milk factory guesthouse is direct aan het begin van Hofn op de hoek van de eerste straat rechts. Milk factory guesthouse is een nieuw, modern guesthouse met binnen de uitstraling van een hotel. Goed maar wat sober ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2016