“Het was weer erg goed”
Beoordeling van Hafnarbudin

Hafnarbudin
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Snelle hap in Hofn
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het ons 5 jaar geleden goed was bevallen nogmaals hier gegeten, in dit kleine restaurant, en het is ons weer goed bevallen. Zelfs beter. Er is geen kinderstoel aanwezig.

Datum van bezoek: maart 2020

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier erg lekker gegeten. Buitenkant ziet er niet bijzonder uit en van binnen is het niet erg groot. Het eten is echter uitstekend

Datum van bezoek: september 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De buitenkant ziet er een beetje uit als een blokhut. Aan de binnenkant is echter geprobeerd er het best van te maken. Het eten is smakelijk (burger en Franse frietjes) en vult goed. Bovenal is alles vriendelijk van prijs, wat ook wel fijn is in het dure IJsland!

Datum van bezoek: september 2018
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je vooral niet afschrikken door de buitenkant van het gebouwtje. Eenmaal binnen is het netjes en leuk ingericht. Het is klein, het heeft een drive in en het is de IJslandse mc donalds. Wat wij namen was niet goedkoop. We namen gefrituurde vis voor 22 euro. Maar dit waren verse stukken kabeljauw in een jasje. Heerlijk met lekkere sausjes.
Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en mooi geserveerde fish & chips. Het eten is er redelijk goedkoop. De zaak is gezellig, maar heel klein dus niet veel kans op plaats als je met een grotere groep reist. Een aanrader als je passeert!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Hafnarbudin bekeken, bekeken ook

In Hafnarbudin geweest? Deel je ervaringen!