Beoordeeld op 30 januari 2020

Fijn gelegen hotel met extra voorzieningen zoals een waterkokertje met thee/ koffie enz.
Heerlijk ontbijt en diner!
Het personeel is vriendelijk en servicegericht en doet graag dát stapje meer om je welkom te laten voelen.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 16 november 2019

Hotel is prima gelegen tov de hoofdbezienswaardigheden in het gebied, bv Skaftafell , Fjallsjokull en Jokulsarlon. Als extra het Hof kerkje. Het hotel wordt gerenoveerd en dat is voor bepaalde delen wel nodig. Het is er bv best tochtig.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Kamer is klein, maar schoon. Toilet/badkamer gedeeld, maar was ook prima. Eten in het restaurant (diner en ontbijt) is goed met voldoende keuze. Receptie en bediening is aardig en attent. En niet te vergeten, het lokale biertje Vatnajokull is een aanbeveling.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Deze overnachting was de duurste die we hadden van heel onze rondreis. Hierdoor waren we ook benieuwd wat we mochten verwachten.
We kregen een volledig gerenoveerde kamer en waren dan ook aangenaam verrast. Alles wat zeer net en tot in de details afgewerkt. Ook waren er mooie accessoires aan de kamer toegevoegd zoals een schapenvacht op het bed. De badkamer was ook tiptop in orde met een zalige regendouche.
Het ontbijt was ok maar zeker niet het beste wat we zijn tegengekomen. Zo was er bijvoorbeeld alleen toastbrood en maar gewoon brood. Maar al en bij al was het ok voor ijslandse begrippen.
Het blijft een dure overnachting maar met een totaal vernieuwde kamer en een gemiddeld ontbijt konden wij ermee leven.
Misschien bij het boeken vragen naar een kamer in het gerenoveerde gedeelte.

Kamertip: Vraag naar een gerenoveerde kamer
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer net hotel, wij hadden geen grote kamer maar deze was compleet verbouwd, schoon, netjes en modern. Ontvangst was goed, maar let op dat je op tijd ('s morgens) reserveerd voor het restaurant, ze hebben beperkt ruimte maar de kwaliteit is goed en vriendelijk personeel. Hoeveel eten is ruim voldoende en de prijs naar normale IJslandse maatstaven.

Datum van verblijf: juli 2019