Beoordeeld op 9 mei 2018

Zeer stijlvol hotel met ruime, moderne kamers en lekker grote bedden. Redelijk in het centrum gesitueerd. Ontbijt wordt geserveerd in een apart restaurant welke direct te bereiken is vanuit het hotel, de kwaliteit van het ontbijt is erg goed en het ontbijtpersoneel erg service gericht en vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met heerlijke bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Centrale, rustige ligging op loopafstand van het centraal station (10 minuten). Uitgebreid en lekker ontbijt in buffetvorm, met onder andere Finse producten. De ontbijtzaal is erg gezellig ingericht.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 juli 2017

mooi hotel , ruime kamers, rustig gelegen. Je merkt het niet dat er veel kamers zijn. vriendelijk en hulpvaardig personeel. Uitstekend gelegen in de design wijk. Lekker ontbijt . Fietsen zijn gratis te verkrijgen. Je kan tevens dineren in het hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
LillaRoberts, Manager on Duty van Hotel Lilla Roberts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2017

Dear Lybaert F,

Thank you for your positive feedback and for your review on TripAdvisor! I am glad to read that you felt yourselves home and comfortable.

Though we have 130 rooms the whole hotel is very silent and atmosphere is laidback, as you said. Our personnel makes a lot of effort to full-fill all requests. Thank you for noting this!

We think that all small and important details matter a lot, such as tasty breakfast and free bike rental.

Thank you for all and wish you great summer!

Beoordeeld op 1 maart 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi stijlvol hotel op een toplocatie in Helsinki. Wij hadden een style kamer, deze was zeer ruim en alles even stijlvol ingericht. Ontbijt was ok maar niet wat je zou mogen verwachten in deze prijsklasse. Met name de keus in brood en broodbeleg was niet groot. Dat is dan wel het enige minpunt aan dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2017
LillaRoberts, Duty Manager van Hotel Lilla Roberts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Dear HenriMulder1972,

Thank you for your feedback! I am very pleased to read that your stay was pleasant with us. My sincerest apology that our breakfast did not meet expectations. We serve buffet breakfast at Krog Roba and we like to concentrate in quality. All of our products are local and fresh. I am sorry to hear that you didn't like our bread for instance. We are constantly changing breakfast items regarding to seasons so hopefully next time you like the breakfast better.

I truly wish we have still opportunity to welcome you back soon again!

Beoordeeld op 21 december 2016

Dit is echt een geweldig hotel. Er is oog geweest voor details. Het is stijlvol ingericht. Mooie grote kamers en een geweldige badkamer. Er is een heerlijk en uitgebreid ontbijt-buffet. Maar bovenal, wat is het personeel ontzettend vriendelijk, behulpzaam en klantgericht. Niets is teveel, maar ze denken ook net wat verder met je mee. Als we ooit weer naar Helsinki gaan, dan absoluut weer in dit hotel. Beter dan dit kun je niet krijgen.

Datum van verblijf: december 2016

Deatr MarcelDenHaag,

I am very pleased to read that you had fun time with us! Thank you for taking your time to evaluate us here on TripAdvisor. Especially when you mentioned about our warm and friendly staff it made me feel very happy!

Hopefully you will come back soon again!