Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen nachten hier doorgebracht en zeer goed bevallen. Zeer interresant gebouw en hele vriendelijke medewerkers. Je kan makkelijk de tram pakken of lekker een stukje lopen om in het centrum te komen. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018
Sami J, Chief Concierge van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Dear jochem,

Thannk you for your kind review & rating. I am happy that you liked this unique building and had an enjoyable stay.
I hope you could visit us again in the future. Welcome!

Beoordeeld op 14 mei 2018

Afgelopen weekend drie nachten verbleven in de aparte hotel. Ontzettend vriendelijk ontvangst, we konden direct al inchecken (12.00 uur). Je ziet vooral op de gangen bij de hotelkamers dat het een voormalige gevangenis is geweest, maar wat ontzettend leuk! Van twee cellen is één hotelkamer gemaakt. Een heel complete kamer met heerlijk bed, koelkastje, kluisje, stoel, bureautje, koffie/thee faciliteiten, snelle wifi. Ook de badkamer overtreft alle verwachtingen: stortdouche met aparte handdouche, scheerspiegel en stopcontact bij de wastafel, dikke handdoeken.
En het ontbijt is zeer uitgebreid en compleet: heerlijk vers brood, donuts, koekjes, kaas, vleeswaren, eieren 6 en 8 minuten, bacon, roereieren, smoothies, yoghurt, fruit, echt alles is aanwezig.
De laatste dag konden we onze koffers nog in het hotel achter laten zodat we nog lekker de stad in konden. Al met al: een heel apart, goed hotel!

Datum van verblijf: mei 2018
Sami J, Chief Concierge van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Dear Yomina,

Thank you for your kind words & rating. I am very pleased you found this quite unique concept of old prison & modern lifestyle hotel interesting & comfortable what it comes to service, food as well as to the faclities. I hope to see you here again.

Beoordeeld op 9 april 2018

een leuk hotel. naast het feit dat de bediening en het personeel erg aardig waren, is het vooral het gebouw dat bijzonder is. Onze slaapkamer was gemaakt van 3 oude cellen, hoge ramen die niet open kunnen en op de gang merk je helemaal dat het een gevangenis was. In het restaurant is er nog een oude cel die je kunt bekijken. Ik vind het echt een aanrader.

Datum van verblijf: april 2018
Sami J, Chief Concierge van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2018

Dear bijzonder,

Thank you for taking time writing your review. I am happy that you enjoyed the extraordinary ambience we have here & you had a great stay with us. I hope you are enjoying your spring. Welcome again!

Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik verblijf enkele keren per jaar in dit hotel, regelmatig ook met een groep. En iedere keer weer tot volle tevredenheid van iedereen. Van deze voormalige gevangenis is echt een mooi hotel gemaakt. De kamers zijn mooi ingericht, de bedden zeer comfortabel, fijne doucheruimte en een meer dan uitstekend ontbijt. Door behoud van oorspronkelijke elementen heeft het hotel veel karakter behouden. Omdat het niet zo ontzettend groot is, is het ook rustig. En de oude stad is op 5-10 min lopen terwijl de tram voor de deur stopt.
Dit hotel is echt een aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
EerikaRinne, Johtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Dear Kees

Thank you for your lovely review, and please accept my sincerest apologies for not replying to you sooner.

I hope you had a great trip to Helsinki, and look forward to seeing you again soon!

Kind regards
Eerika Rinne
General Manager

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het is een modern, comfortabel hotel op een prima locatie. De oude gevangenis is mooi en stijlvol omgebouwd. De superior room had een fantastisch bed en een ruime badkamer met een ruim bad. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Dit hotel is een absolute aanrader als je naar Helsinki gaat!

Datum van verblijf: augustus 2017
EerikaRinne, Johtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Dear Jesse

many thanks for your kind feedback. I am happy to hear you were satisfied with your room and overall your stay with us!
I hope you enjoyed your time in Helsinki, and hope we will have an opportunity to welcome you back soon again!

Kind regards
Eerika Rinne