Beoordeeld op 8 november 2019 via mobiele applicatie

Plan je een bezoek aan Helsinki en wil je geen taxi, tram of trein nemen voor je verplaatsingen in deze stad dan is Glo Kluuvi een voltreffer. Zowel shoppingmogelijkheden, treinstation, musea, restaurants en haven liggen op wandelafstand. De kamers zijn echt geluidsarm, smaakvol, comfortabel en aangenaam ingericht. Het ontbijt is heel veelzijdig en lekker. Het past echt voor een bezoek aan deze stad zonder wagen.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Kämp CollectionHotels, Muu van GLO Hotel Kluuvi Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Thank you for your review!

Best regards,
Jukka
Reception

Beoordeeld op 30 januari 2018

Goed hotel. Fijne bedden, schone kamers, goed ontbijt en in het restaurant kun je erg lekker eten. Ligging lekker centraal! Wij hadden een deluxe kamer altijd fijn om met kids wat meer ruimte te hebben. Overigens vind ik iedereen erg kindvriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2017

De kamers waren goed daar kan ik niks over zeggen ook de locatie is goed. Slecht zijn ze in afspraken na komen en vervolgens de afgesproken prijs verdubbelen. Personeel is niet klantvriendelijk en ze komen niet op voor hun eigen gemaakte fouten. Om die reden geef ik een negatief advies.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Om Helsinki te bezoeken en veel toeristische trekpleisters te bekijken, ligt dit hotel perfect. Heerlijke zachte bedden, mooie ruime badkamer, stijlvol ingericht. Ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Helaas was de sauna dicht toen wij er waren. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 9 februari 2016

Het Glo Hotel. De plek waar ik al meer dan tien keer heb geslapen met mijn vriend. Finland en Helsinki is mijn favorite vakantie bestemming, zowel in de winter als in de warme zomermaanden. Mooie ruime kamers, de luxe kamers. Heerlijk ontbijt. Perfecte locatie.

Kamertip: Kies voor de ruimere luxe kamers
Datum van verblijf: januari 2016