Beoordeeld op 5 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer geboekt met veel ramen (type jaloezie), een donkere sombere kamer gekregen met een deprimerende wandschildering ( foto’s). Geen correctie door hotel en na één nacht van ellende vertrokken. Gehele hotel is uitgeleefd, de ingang is illustratief voor wat er volgt, zie de vieze verkleurde handgreep (foto). Vieze muren, oude deuren, beschadigingen, etc. Het personeel is belangrijker dan de gasten, bijvoorbeeld twee maal wist de staf met trolleys me te blokkeren met de lift, receptie vraagt 5 minuten maar meldt zich niet na een kwartier. Ontbijtruimte veel te klein en een chaos, tafels kort tegen elkaar. Bar zou een half uur later sluiten, echter geen mogelijkheid meer voor het bestellen van een drankje. Al met al, mooie presentatie op eigen website en onbegrijpelijke waardering (vanwege de locatie?) bij booking, echter een totale deceptie.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Tero T, Manager van Klaus K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear Xenastiaan,
I am very sorry that we failed to meet your expectations. Unfortunately our housekeeping team needs to share the elevators with our guests. Sometimes this causes unpleasant situations, since the cleaning trolley does take the entire elevator. Especially on weekends, we understand that the breakfast area tends to get crowded, especially during the last hour. We are, however, informing our guests about this and recommend them to have their breakfast, not during the last hour if they are sensitive to "busyness".
Sincerely,
Tero Thynell
Hotel Manager

Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Qua uiterlijk en inrichting leuk hotel. Werd echter weggestopt op een klein kamertje vanwege 1 persoonsbezetting... water liep onder de glasafscheiding vd douche waardoor de vloer van het toch al kleine badkamertje geheel blank stond. Op mijn klacht werd gemeld het bij de volgende renovatie mee te nemen....?
Ontbijt prima

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 september 2016

Mooi design hotel. We verbleven in een Skyloft kamer. Mooi design, maar soms niet echt praktisch; klerenkast alleen zijdelings te bereiken; tv niet zichtbaar vanuit bed; ruimte zitgedeelte beperkt.
Ontbijt ruimte is beperkt.
Uitstekende locatie met zeer veel op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 29 juni 2016

In mei ben ik twee nachten in het Klaus K verbleven op aanraden van collega's. Het is een erg prettig hotel met erg vriendelijk personeel en fijne voorzieningen. De fitnessruimte was goed en de kamers zijn prima. De kamers zijn relatief modern ontworpen. Het enige minpuntje was dat het hotel geen sauna heeft.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 februari 2016

Heerlijk hotel. Ik ben hier 1 nacht geweest voor zakenreis. Kamers zijn niet zo heel groot, maar wel heel sfeervol ingericht. Ruime ontbijtkeuze.
Naast het hotel zit een leuk Italiaans restaurant. Aanrader voor een kort verblijf in de stad.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken