Beoordeeld op 23 januari 2017 via mobiele applicatie

Via een foutieve Airbnb boeking hier terecht gekomen. Zeker goed hotel met heerlijke bedden. Mooie douche en alles zeer schoon. De sauna is ook een goede toevoeging. S ochtends een uitgebreid ontbijt. Lekker. Je zit dichtbij het centrum. Aan de straatkant is het wel wat lawaaiig.

Datum van verblijf: januari 2017
SimoKohtala, Asiakassuhdepäällikkö van Hotel Helka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2017

Dear Anne K,

Thank you for staying at Helka and for your lovely feedback! We are really pleased that you enjoyed every part of your visit. Hopefully we will see you again soon!

Warm regards

Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ten opzichte van andere hotels in Helsinki misschien wel meer value for money, maar het hotel laat wel sporen van slijtage zien. Ik had een upgrade kamer aan de binnenplaats, dus lekker rustig. AC deed fanatiek aan lucht blazen, maar koelen was er niet bij. Ontbijt was uitgebreid en goed.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 januari 2016

Goed ontbijt. Goed bed.
Redelijk lawaaiig aan de weg. Zeer kleine badkamer. Verfje zou op zijn plaats zijn.
Personeel is vriendelijk.
Meubilair mag vernieuwd.
Hotelmis centraal gelegen en goed aan te rijden met de auto.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
SimoKohtala, Asiakassuhdepäällikkö van Hotel Helka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2016

Geachte JaquesDigues,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 6 november 2015

Vanuit de trein van het vliegveld naarhet centrum van Helsinki last minute geboekt bij hotel Helka. Vanaf het centraal station op minder dan 10 minuten lopen afstand. Eén halte voor het centraal station is het messukeskus (beursgebouw van de stad). Handig voor beursgangers.
De kamers hebben een prettig en moderne inrichting met alles wat je nodig hebt. Badkamer rook wel wat muf,maar dat was snel voorbij nadat het raam open stond.
Het ontbijt is niet speciaal, maar verder ok.
Zeker als je de prijs in ogenschouw neemt.

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken
SimoKohtala, Asiakassuhdepäällikkö van Hotel Helka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2015

Beste Guy L,

Wat een leuke Tripadvisor heeft u geschreven over uw verblijf.
Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 4 augustus 2015

Ik betaalde 60 euro voor een eenpersoonskamer in juli 2015. Prima ontbijt, goede matras, dichtbij centrum en goede wifi-verbinding. Onlangs gerenoveerd. Bij een volgend bezoek aan Helsinki boek ik er weer.

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken