Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, ligt rustig, aan het water. wel stuk lopen naar het centrum. Kamers schoon en netjes. Vriendelijk personeel en prima ontbijt. Eten kan je er in de middag ook. Koffiezetapparaat tijdens verblijf 2 dagen defect. Alternatieve
Koffie uit de keuken was niet best.
Kwaliteit eten is goed.

Beoordeeld op 24 juli 2018

Het hotel ligt op een prima afstand van centrum en openbaar vervoer. Het uitzicht over het water is mooi. De kamers zijn schoon en groot. Het ontbijt is royaal. De receptie is erg behulpvaardig. Een aanrader voor een bezoek aan Finland.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 27 april 2018

Dit hotel ligt nabij het centrum op een rustige locatie. Ontbijt was erg gevarieerd en uitgebreid. Daarnaast waren we zeer te spreken over de serviceverlening van het personeel. Kortom een echte aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, net buiten centrum. Bij aankomst kamer al klaar. Ruim van opzet. Netjes en schoon. Bedden prima. Kamer wel warm in de nacht. Met raam open goed te doen. Ligt aan zee. Net buiten centrum.
Goed ontbijt, alles aanwezig. Koffieapp. Snel defect. Wordt niet snel opgelost. Koffie niet lekker die als vervanging wordt geserveerd.
Aardig personeel.

Beoordeeld op 29 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik ben 3 dagen in Helsinki en verblijf in Hilton Strand. Mijn kamer kijkt uit op het water dat nog bevroren is. Het centrum is op 10-15 min loopafstand of met de tram bereikbaar.

Services is goed en iedereen vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt buffet is echt goed met ruime keuze met de lokale lekkerheden. Heb de eerste avond in het hotel gegeten en de Agnus beef burger gegeten. Eten is goed alleen gezelligheid ontbrak omdat restaurant bijna leeg was.

Het Hilton Strand is aan te bevelen en heeft een goede prijs/prestatie verhouding.

Datum van verblijf: maart 2018