Beoordeeld op 19 november 2017

De kamers zijn eenvoudig, ruim en licht (ik had zelf een hoekkamer). Het hotel is erg centraal gelegen, je loopt zo naar het centrum. Een uitgebreid ontbijt is mogelijk (buffet) met veel keus. Prima wifi.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Dit hotel is een uitstekende uitvalsbasis om de stad te verkennen. Ligt midden in het centrum, je kan overal te voet heen.
Wij hadden een standaard hotelkamer, niets mis mee maar geen 4 * kamer. Douchen moest in bad, op zich geen ramp maar niet 4* waardig. Airco was zelf regelbaar maar er gebeurde weinig.

Bed was prima, niet te zacht en niet heel hard. Hier doe je iedereen een plezier meer.

Nadeel van de locatie is dat parkeren alleen in de dichtbij gelegen parkeergarage Kluuvi mogelijk is, €36 voor 24h, dat is best duur. Op straat parkeren is geen optie, tijd limiet van 2h.

Tip: wij hebben geparkeerd bij parking Arena City Center, €20 voor 24h. Prima wandeling van 20 minuten, lopen doe je toch wel in zo'n stad.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

We hebben 3 nachten hier geslapen. De bedden waren prima, schoonmaak sloeg een dag over, 's nachts soms wat herrie. Ontbijt was uitgebreid, kwaliteit wisselend. Belangrijkste assets zijn de uitstekende ligging in hartje downtown Helsinki en de redelijke prijs. We zouden zo weer gaan.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 juni 2016

Uitstekend gelegen hotel voor een citytrip, dicht gelegen bij het centraal station en de haven. Kamers zijn oke, niet bijzonder groot maar wel schoon. Ontbijt kan erg druk zijn in het weekend met wat langere wachttijden.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 20 juli 2013

Hotel ligt bij een groot winkelcentrum met diverse eetgelegenheden.
De kamers zijn niet al te groot. Lastig is dat in de kamers met twee bedden, een van de bedden tegen de muur staat en geen nachtkastje heeft. Zwembad is in het weekend maar zeer beperkt open. Ontbijt is zeer uitgebreid. Tip: stap bij het winkelcentrum eens op tramlijn 3 en maak een ronde door de stad van ruim een uur voor € 2,80. Kaartje kopen bij bestuurder.

Datum van verblijf: juni 2013