Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is wat verouderd en ligt centraal in de stad en is daarom goedbezocht. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar alles is functioneel en het werkt. warme douche en grote straal.Ontbijt is prima, wel met meerderen aan tafel. Het is allemaal wat anders, maar niet slecht. Ik kon de wifi helaas niet gebruiken omdat mijn iPad dat onveilig vond.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Tof en gezellig hotel. Heel centraal gelegen, op 2 straten van het station. Vriendelijk personeel. Het ontbijt was wel altijd hetzelfde er was redelijk wat keus, maar niet zo uitgebreid als op andere plaatsen. Zeker een aanrader! We waren er met 3 en de kamer was ruim en goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Eind oktober voor twee nachten hotel Arthur bezocht.
Kamers:
Erg ruime kamers, met gigantisch veel ruimte. Bedden waren grote maat en lagen heerlijk. Kamers wel enigszins gedateerd qua onderhoud, vooral de vloer mag wel een opknapbeurt krijgen. Ook de badkamer was minder. Het leek wel of deze was verhoogt door gewoon een nieuwe laag tegels erop te plakken. Kranen, spiegel etcetera hingen veel te laag.
Hotel:
Vriendelijk personeel met veel kennis over de stad en uitstekend Engelstalig. Lekker centraal gelegen met alles op loopafstand. Ontbijt was redelijk. Schoonmaak kamers, dagelijks, was goed.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Het hotel is wat verouderd, maar de kamer was netjes met een ruime badkamer. Het ontbijt was ook goed. Het hotel ligt dicht bij alle bezienswaardigheden en bij het openbaar vervoer. Centraal Station om de hoek om zo diverse uitstapjes te maken.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de straatkant, de tram hoor je dan wel goed
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

We verbleven hier vier nachten in een kleine kamer die zeer eenvoudig was ingericht. Douche was piepklein, wel goede straal water. Ontbijt niets bijzonders, broodjes waren droog. De prijs was te hoog voor het gebodene, maar het is hoogseizoen, dus wellicht is dat de reden. Personeel is uiterst aardig. Ligt midden in centrum dicht bij station, dus heel gunstig. Tip: knap de boel op en moderniseer. Serveer een beter ontbijt met verse broodjes.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken