Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Tof en gezellig hotel. Heel centraal gelegen, op 2 straten van het station. Vriendelijk personeel. Het ontbijt was wel altijd hetzelfde er was redelijk wat keus, maar niet zo uitgebreid als op andere plaatsen. Zeker een aanrader! We waren er met 3 en de kamer was ruim en goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Eind oktober voor twee nachten hotel Arthur bezocht.
Kamers:
Erg ruime kamers, met gigantisch veel ruimte. Bedden waren grote maat en lagen heerlijk. Kamers wel enigszins gedateerd qua onderhoud, vooral de vloer mag wel een opknapbeurt krijgen. Ook de badkamer was minder. Het leek wel of deze was verhoogt door gewoon een nieuwe laag tegels erop te plakken. Kranen, spiegel etcetera hingen veel te laag.
Hotel:
Vriendelijk personeel met veel kennis over de stad en uitstekend Engelstalig. Lekker centraal gelegen met alles op loopafstand. Ontbijt was redelijk. Schoonmaak kamers, dagelijks, was goed.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Het hotel is wat verouderd, maar de kamer was netjes met een ruime badkamer. Het ontbijt was ook goed. Het hotel ligt dicht bij alle bezienswaardigheden en bij het openbaar vervoer. Centraal Station om de hoek om zo diverse uitstapjes te maken.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de straatkant, de tram hoor je dan wel goed
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

We verbleven hier vier nachten in een kleine kamer die zeer eenvoudig was ingericht. Douche was piepklein, wel goede straal water. Ontbijt niets bijzonders, broodjes waren droog. De prijs was te hoog voor het gebodene, maar het is hoogseizoen, dus wellicht is dat de reden. Personeel is uiterst aardig. Ligt midden in centrum dicht bij station, dus heel gunstig. Tip: knap de boel op en moderniseer. Serveer een beter ontbijt met verse broodjes.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

We verbleven 3 dagen in dit hotel. We hadden voor € 90,- per nacht een mooie ruime kamer met een zithoek. Zelf vond ik het bed te zacht maar mijn moeder vond het perfect. Ontbijt in buffetvorm was inbegrepen. Het was niet uitzonderlijk maar de variatie was ruim voldoende. Het hotel ligt op een paar minuten van het Centraal Station en op loopafstand van het Senaatsplein en het Marktplein. Metro en tram liggen om de hoek en er zijn diverse restaurants en bars in de buurt. Wij vonden dit hotel voor deze trip een prima keus en zullen het een volgende keer zeker opnieuw overwegen.

Datum van verblijf: juni 2016