Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Inchecken ging vlot en vriendelijk. Helaas kwamen we in een vieze kamer aan. Dit werd gelukkig snel opgelost. We kregen een upgrade. De kamers zijn wat gedateerd. Maar onze grootste ergernis waren de bedden. Een groot zacht springveren matras. Telkens als je je bewoog, bewoog de partner mee. En andersom. Ook was de kamer erg warm. Een raam openzetten kan niet. En de airco die werkte niet. Het ontbijt is prima erg uitgebreid. Wel misten we de cappuccino want de koffie is niet erg lekker!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 10 december 2019 via mobiele applicatie

Ik kom hier regelmatig en blijf terugkomen. Het tot hotel verbouwde pakhuis is een indrukwekkend gebouw. Verder klopt hier alles voor als je op zakenreis bent. Efficiënte receptie bedden, schone kamers, uitstekend ontbijt en restaurant voor als je geen zin hebt om de deur uit te gaan. Het centrum van Helsinki is 10 minuten lopen. Het hotel heeft een ondergrondse parkeergarage. Tip: let op dat je een hendeltje hebt om de ramen open te zetten. Vragen bjj de receptie als er geen op je kamer aanwezig is. In Finse hotels wordt meestal flink gestookt en een warme slaapkamer is niet ieders keuze.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een zakelijke trip. Ligging op loopafstand van het centrum. Tramhalte bij de achteringang. Kamers zijn goed, uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Geschikt voor rolstoelen. Restaurant serveert prima diners.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
Beoordeeld op 21 mei 2019

We waren hier voor één overnachting. De eerste indruk is dat het hotel wat verouderd is. Maar bij nadere analyse stel ik vast dat het komt omdat dit een omgebouwd pakhuis
is. Met dit in het achterhoofd valt het nogal mee. Sommige delen kunnen wel een likje verf gebruiken oa de deuromlijstingen in de badkamer. Het is een heel proper stil hotel. Personeel vond ik vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer uitgebreid met Finse accenten. Haven met ferries ligt op 500m, centrum op 1km. (De bibliotheek van Helsinki is zeker de moeite). Er is redelijk wat parking buiten aan 18euro per dag.

Datum van verblijf: mei 2019