Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een zakelijke trip. Ligging op loopafstand van het centrum. Tramhalte bij de achteringang. Kamers zijn goed, uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Geschikt voor rolstoelen. Restaurant serveert prima diners.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
Beoordeeld op 21 mei 2019

We waren hier voor één overnachting. De eerste indruk is dat het hotel wat verouderd is. Maar bij nadere analyse stel ik vast dat het komt omdat dit een omgebouwd pakhuis
is. Met dit in het achterhoofd valt het nogal mee. Sommige delen kunnen wel een likje verf gebruiken oa de deuromlijstingen in de badkamer. Het is een heel proper stil hotel. Personeel vond ik vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer uitgebreid met Finse accenten. Haven met ferries ligt op 500m, centrum op 1km. (De bibliotheek van Helsinki is zeker de moeite). Er is redelijk wat parking buiten aan 18euro per dag.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel, lekkere bedden en ontbijt. Daarnaast dichtbij de haven en centrum.
In het restaurant kun je een heerlijke vegatarische hamburger eten die net proeft als een vlees burger. Aanrader!
Het personeel en de man aan de bar op donderdag16mei was ook erg vriendelijk

Datum van verblijf: mei 2019