Beoordeeld op 28 juli 2019

Goed gelegen hotel met vriendelijk personeel.
Verschillende bus haltes dicht bij het hotel en je kan zeker binnen de 20min een bus nemen naar het centrum waardoor het niet erg is dat het hotel iets verder van het hotel ligt. Mer de fiets is het ook perfect mogelijk. Verschillende winkels dicht bij het hotel.

Datum van verblijf: juli 2019
91064, Operations Manager van Hotel Haaga Central Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Heel erg bedankt voor je bezoek. Bedankt voor uw feedback, het is zeer waardevolle informatie voor ons.
Zie je snel weer

Beoordeeld op 18 december 2018

Prima hotel, mooie kamers, ontbijt prima in orde. We hebben echt genoten van ons verblijf. Kwamen onze dochter afhalen die 5 maand in Helsinki heeft gestudeerd. Locatie was prima met de trein te bereiken vanuit de luchthaven, ook verplaatsing naar hetcentrum met openbaar vervoer is ok.

Datum van verblijf: december 2018
Virpi V, Asiakassuhdepäällikkö van Hotel Haaga Central Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Thank you very much for your review! We are happy to hear that you enjoyed your time in Helsinki as well as your stay with us. Warmly welcome next time you visit our city!

Beoordeeld op 23 november 2018 via mobiele applicatie

Beetje raar complex maar mooi gerenoveerd. Toffe gezellige kamer, alles wat je wil: zeer goed bed, minibar, koffie, kluisje, 2 badjassen en slippers. Badkamer wel wat klein, toilet overheerst in het midden maar wel ok met Ritual producten.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Sauna ok maar geen bedjes om uit te rusten?
Een wandeling van 15min tot bij trein maar dan ben je op 10min in Helsinki. Toch nog wel duur

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Virpi V, Asiakassuhdepäällikkö van Hotel Haaga Central Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Thank you very much, HelgaDW, for choosing us for your stay and for taking time to write a review. We are so happy to hear that you enjoyed our hotel and services! We hope to welcome you back again if you visit Helsinki in the future!

Beoordeeld op 2 augustus 2018

Rustige kamer en omgeving. Een zeer uitgebreid ontbijt, zowel continentaal als Engels. De business lounge wordt gratis ter beschikking gesteld om, in mijn geval, boardingsticket uit te printen. Vergeet ook uw zwemkleding niet.

Datum van verblijf: juni 2018
Virpi V, Asiakassuhdepäällikkö van Hotel Haaga Central Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Thank you very much for your feedback! Glad to hear that you enjoyed staying with us. Welcome back next time!

Beoordeeld op 18 augustus 2017

Kamer is goed, wifi is goed, restaurant biedt voldoende variatie, ontbijt is uitstekend en er is tevens een Spa met een zwembad.

Een bad van 18 meter geeft je de kans om je uit te leven en te ontspannen. Sauna en spa heb ik niet gedaan maar behoren ook tot de mogelijkheden.

Enige kleine min punt is het parkeren. Het is mogelijk om te parkeren maar dan tegen betaling. Parkeren op de openbare weg is zeker ook een mogelijkheid en dat s gratis. Dat doen dus ook de meeste bezoekers van dit hotel. De hotelparkeerplaatsen zijn bijna allemaal leeg !

Los van dit ene parkeer puntje, zeker de moeite waard om dit hotel te overwegen voor verblijf voor meerdere dagen.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Virpi V, Guest Relations Manager van Hotel Haaga Central Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear Hans P,

Thank you for your review! As you mention, the side of the street is always free for parking and our yard parking is free on weekends. Hope to see you in our hotel soon again!