Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel deed me heel erg denken aan een ibis hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon maar wel erg donker ingericht, alles is eigenlijk wel aanwezig, maar wel heel basic. Ibis stijl zeg maar, inclusief het typische hostelachtige sausje wat er over heen hangt. Verder niks mis mee. Goed om te weten: dikke gordijnen die goed sluiten en voorkomen dat je om 3 uur snachts rechtop in bed zit omdat je denkt dat het 3 uur smiddags is. Ook verkopen ze bij de receptie slaapmaskers. Beide een must als je Helsinki in de zomer bezoekt. Ontbijt prima.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 mei 2017

Een mooi hotel met leuke thema kamers. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers, goede inrichting en afwerking. Enkel over de ligging ben ik minder te spreken. Het ligt te ver van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
Paasi H, Duty Manager van Scandic Paasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2017

Dear RamonvdH,

Thank you for choosing to stay at our hotel during your visit to Helsinki and for taking time to write a review. We are glad, that you liked your room and the place in general, but you mentioning a helpful and friendly personnel makes us especially happy! Thank you! If you prefer to stay right in the city center, we can recommend Scandic Marski and Scandic Simonkenttä for your next visit - the location of these two hotels couldn't be more central!

With best regards,

Elena
Duty Manager

Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst in het hotel moest ik een check-in briefje invullen. Beetje vreemd in een trendy hotel in de 21ste eeuw ;-)
De receptioniste was zeer vriendelijk! Alles verloopt in een gemoedelijke sfeer. De kamer was verrassend. Er was een boksbal gemonteerd! Het bed was zeer fijn om in te slapen. De badkamer had alles wat er moest zijn.
Het ontbijt was zeer uitgebreid! De worstjes waren een beetje taai. Waarschijnlijk lagen ze een beetje te lang in de bain-Marie....
Conclusie: een mooi en goed hotel voor een correcte prijs.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Paasi H, General Manager van Scandic Paasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2017

Beste Mario B
Dank u voor uw vriendelijke feedback over uw verblijf in Paasi.
Wij zijn een verhaal hotel en hebben drie verschillende soorten thema's in ons hotel. Yours is een Leisure themakamer geïnspireerd door sterke mannen een bezoek aan het circus dat op deze zelfde plek aan het eind van 1800 eeuw. We zijn blij om te lezen dat je had een leuk verblijf bij ons.
We hopen dat we bij het plannen van je terug in de toekomst.
Vriendelijke groeten,
Dear Mario B
Thank you for your kind feedback on your stay at Paasi.
We are a Story hotel and have three different kind of themes in our hotel. Yours has been a Leisure themed room inspired by strongmen visiting the Circus that was on this very place in the end of 1800 century. We are happy to read that you had a nice stay with us.
We hope we can have the pleasure of welcoming you back in the future.
Kind regards,

Beoordeeld op 14 februari 2016

Prima hotel, vriendelijke staf, efficient en gezellig ingerichte kamers (minibar, boxbal!, hartjes kussens op je bed); prima ontbijtbuffet. Gelegen in rustige straat dichtbij winkels restaurants, haven, etc. Congrescentrum nabij (ondergronds te lopen).

Kamertip: kamer aan de binnenplaats is aan te bevelen (bijv X15, etc)
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Paasi H, General Manager van Scandic Paasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2016

Geachte Z D,
Wat leuk om te lezen dat je graag onze service, hotelkamers, onze locatie en het ontbijt. Zoals u zei dat we zijn verbonden met het congrescentrum Paasitorni en ook de restaurants Juttutupa en Graniittilinna. U bent van harte welkom om terug te Paasi in de toekomst. Met vriendelijke groet, Minna Heikkilä

Beoordeeld op 25 november 2015

Het hotel is een vrij modern hotel met een goed restaurant / bar. De kamers zijn comfortabel en modern te noemen. In de omgeving is genoeg te doen. Musea, restaurants, nachtleven etc. Verder is het persoon erg vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Paasi H, Manager van Scandic Paasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2015

Dear Jvbroek87,
Dank u voor uw mooie beoordeling. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om te schrijven over ons, blij om te lezen u ons gevonden als een "mooie" hotel en onze service vriendelijk. Ik ben ook blij dat u onze bar en restaurants vond.

We hopen dat we bij het plannen van je terug in de toekomst.
General Manager