Beoordeeld op 26 april 2016

Prima hotel en je bent direct in de stad. Alles is op loopafstand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt ruim voldoende. In de lobby kan je gratis koffie en thee nemen.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 24 april 2016

Als je binnenkomt denk je, mmm een oubollig hotel. Beetje klein, beetje vol met ouderwets meubilair maar het is verrassend goed verzorgd allemaal. Zeer behulpzaam en vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. Heerlijk ontbijt met versgebakken brood. Zalige koffie en dat is in FInland best bijzonder vonden wij. Kamers prima, goede bedden, goede Wifi en prima badkamer. Een aanrader. ook al om de locatie!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 29 maart 2016

Het Rivoli Jardin hotel is een prima hotel met zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke ontvangst, we kwamen erg laat aan, en prima kamer. De locatie is ook erg handig, niet ver van het treinstation. Het ontbijt was goed. Hierna hebben we een dagje rondgewandeld en daarna de boot genomen naar Tallinn. Het vertrekpunt van de boot is nog dichter bij dan het treinstation. Prima, zeker gezien de prijs.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 9 maart 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel, kleinschalig en persoonlijke touch. Je krijgt waar voor je geld. Dichtbij het CS. Kamer is voldoende en schoon geen uitzicht maar geen probleem voor ons. Ontbijt is prima in orde, sluit wel strikt om 10.00 uur. Al met al, een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 2 januari 2016

Gemiddeld hotel, niks mis mee. Ligt vlak om de hoek van de grote winkelstraat Esplanadi, met winkels en restaurants. Het personeel is niet heel servicegevoelig.
Voor een paar dagen prima plek. De sauna is voor privégebruik te reserveren.

Datum van verblijf: december 2015