Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Zoals al veel vaker weer een nachtje in de Plaza geslapen. Besloten om maar in hotel te eten, normaal is het eten prima in de Radisson hotels.
En de verwachting werd meer dan overtroffen. De steak was extreem goed met een heerlijke pepersaus.

Zero goede luxe kamer met sauna.

Gewoon een zeer goed hotel met goed restaurant.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Heikki P, Guest Relations Manager van Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Dear Chantal G,

Thank you for your response and taking time to share your experience with us. I am happy to hear that you loved the food at our Plaza Restaurant - I will forward your regards to our restaurant team!

Have a nice winter season and welcome back to Helsinki and Plaza Hotel!

Best Regards,
Heikki Päätalo
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een prima locatie in het centrum van Helsinki, niet ver van het centraal station. Een oud gebouw met charme dat gerenoveerd werd. De kamers zijn dan ook modern ingericht, goeie douche, heel goed bed, niets op aan te merken. Heerlijk ontbijt met heel veel keuze. Prima start van de dag! En er is een sauna. Kan wel deugd doen na een drukke dag. Prima hotel!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Hanna K, Guest Service Agent van Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2017

Dear BartW3,

Thank You for taking the time to write the feedback.

We are glad to know that you had such a pleasant stay with us. We are happy to know that you liked our hotel and its facilities. It's nice to know you enjoyed the Super Breakfast.

Tip for your next stay. Try out the dinner at our Plaza Resraurant if you already haven't. The menu offers great dishes made from local ingredients. You can choose for example white wish or reindeer meat and for dessert some Finnish cheeses.

We hope to see you soon again if your travels bring you to Helsinki.

Have a nice Autumn!

Kind Regards,
Hanna K

Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum en op loopafstand van het station. Het hotel biedt veel faciliteiten. Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet. De kamers zijn ruim en beschikt over goede bedden. Als het kussen niet bevalt, wordt een ander kussen gebracht. De badkamer is van alle gemakken voorzien. Dit moderne hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2017
Hanna K, Guest Service Agent van Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear Frank J,

Thank You for taking the time to write the review.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us here in the heart of Helsinki. We are happy to know that you liked the hotel and it's facilities. It's nice to know that you would really recommend us to other people.

We hope to see you soon again here in Plaza as our guest.

Have a nice Summer!

Kind Regards,
Hanna Kokkonen

Beoordeeld op 8 oktober 2016

Prima hotel. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Nette en schone kamers. Goede gratis wifi - verbinding op de kamer en in het restaurant. Centrale ligging in de buurt van het centraal station. Goed en uitgebreid ontbijt. Kortom wat je van een Radison hotel mag verwachten.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Heikki P, Guest Relations Manager van Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2016

Dear RonaldDaamen,

Thank you very much for your review and taking time to write about your experience. We are so happy to hear that you liked our breakfast, service and rooms! Have a great autumn and welcome back to Plaza Hotel!

Kind regards,
Mr. Heikki Päätalo
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Voor twee overnachtingen in dit hotel verbleven. Het hotel ligt in het hart van Helsinki. Het is een prima hotel. Ontvangst prima, kamer voldoende ruim en schoon en ontbijt voldoende uitgebreid. Niks meer, niks minder.

Datum van verblijf: september 2016
Hanna K, Guest Service Agent van Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2016

Dear Tim H,

Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience.

We are delighted to know that you enjoyed your stay.

Have a great week!

Best Regards,