Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Wat verouderde kamers maar groot comfortabel en rustig. Hotel ligt prachtig aan een meer; ideaal voor ochtendwandeling. Perfecte op maat supervriendelijke service. Schitterend gezond gevarieerd ontbijt. Goede uitvalbasis voor conferentie en toeristen.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
CPH Staff H, Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018

Dear marijkeweewauter,

Thank you for your stay and for taking the time to leave your comments afterwards.

We all hope we can welcome you soon again to Crowne Plaza Helsinki!

Best regards, Christina Eriksson

Beoordeeld op 26 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kamers zijn voorzien van het nodige comfort maar verdienen wel een opfrissing. Het hotel beschikt over een gezellig restaurant en bar. Het ochtendontbijt wordt geserveerd onder buffetvorm en is gevarieerd.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
CPH Staff H, Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Dear LucGille,

Thank you for your very nice feedback!

We all hope to welcome you back to Crowne Plaza Helsinki - Hesperia in the near future!

Best regards,
Christina Eriksson
Hotel Manager

Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel biedt goede kamers met prima bedden. Hoewel niet groot zijn de kamers van alle noodzakelijke zaken voorzien. Vriendelijk personeel. Het restaurant heeft een beperkte kaart maar de kwaliteit is goed. Een goed hotel voor een zakelijke reis.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
CPH Staff H, Duty Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Dear Henry V,

Thank you for choosing Crowne Plaza for your stay in Helsinki.
We are pleased to hear that you enjoyed your visit at our hotel
and liked our service.

We hope to welcome you soon again to our hotel.

Sincerely Yours,
Mari Torkko
Duty Manager

Beoordeeld op 31 augustus 2016

Ik verbleef hier voor de marathon van Helsinki. De Finnair airport bus stopt voor de deur, ideaal. Kosten van de bus zijn ongeveer € 5/6 enkele reis. De tramhalte is ook bijna voor de deur en voor € 16 heb je een 3-daagse OV-card. Er stoppen 3 trams voor de deur.

Het hotel is ok. Wij hadden een clubkamer, erg ruim met bankstel en ruime badkamer. Zwembad is best groot maar zit in de kelder bij een ongelooflijk grote fitness.

Datum van verblijf: augustus 2016
Anna K, Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Dear Nicolaas0,

Thank you for your stay at our hotel and for leaving a four star review afterwards.

We are happy to see that you liked our hotel and found the location good.

I wish you very welcome back to Crowne Plaza Helsinki in the near future!

Best regards, Christina Eriksson, Hotel Manager

Beoordeeld op 8 augustus 2016

Hotel ligt net buiten het centrum. Ben er in de wintermaanden geweest en dan voel je wel dat je even buiten moet komen om tot in centrum te geraken.
Personeel is supervriendelijk en kamers zeer verzorgd.

Datum van verblijf: december 2015
Anna K, Duty Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2016

Dear Dennis V,
We thank you for your nice review.
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at Crowne Plaza Helsinki.
I will pass on your kind words to our staff.
We wish to see you soon again.
Sincerely Yours,
Mari Torkko