Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel biedt goede kamers met prima bedden. Hoewel niet groot zijn de kamers van alle noodzakelijke zaken voorzien. Vriendelijk personeel. Het restaurant heeft een beperkte kaart maar de kwaliteit is goed. Een goed hotel voor een zakelijke reis.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
CPH Staff H, Duty Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Dear Henry V,

Thank you for choosing Crowne Plaza for your stay in Helsinki.
We are pleased to hear that you enjoyed your visit at our hotel
and liked our service.

We hope to welcome you soon again to our hotel.

Sincerely Yours,
Mari Torkko
Duty Manager

Beoordeeld op 31 augustus 2016

Ik verbleef hier voor de marathon van Helsinki. De Finnair airport bus stopt voor de deur, ideaal. Kosten van de bus zijn ongeveer € 5/6 enkele reis. De tramhalte is ook bijna voor de deur en voor € 16 heb je een 3-daagse OV-card. Er stoppen 3 trams voor de deur.

Het hotel is ok. Wij hadden een clubkamer, erg ruim met bankstel en ruime badkamer. Zwembad is best groot maar zit in de kelder bij een ongelooflijk grote fitness.

Datum van verblijf: augustus 2016
Anna K, Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Dear Nicolaas0,

Thank you for your stay at our hotel and for leaving a four star review afterwards.

We are happy to see that you liked our hotel and found the location good.

I wish you very welcome back to Crowne Plaza Helsinki in the near future!

Beoordeeld op 8 augustus 2016

Hotel ligt net buiten het centrum. Ben er in de wintermaanden geweest en dan voel je wel dat je even buiten moet komen om tot in centrum te geraken.
Personeel is supervriendelijk en kamers zeer verzorgd.

Datum van verblijf: december 2015
Anna K, Duty Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2016

Dear Dennis V,
We thank you for your nice review.
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at Crowne Plaza Helsinki.
I will pass on your kind words to our staff.
We wish to see you soon again.
Sincerely Yours,
Mari Torkko
Duty Manager

Beoordeeld op 10 april 2016

Een mooi hotel, schone kamers, netjes, verzorgd, alles aanwezig tot badjassen toe.
Goed uitgebreid ontbijt. Attent personeel, bij problemen, deze worden direct opgelost.
Gezellige bar, prijs van de drank niet buitensporig, drank in Finland niet erg goedkoop.
Op 15 min van het centrum, verblijf 4 dagen.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Anna K, Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2016

Dear WimGlaap,

Thank you for your stay with us at Crowne Plaza Helsinki and for taking the time to leave a review afterwards.

We all hope you enjoyed your stay and wish you very welcome back to our hotel in the near future!

Beoordeeld op 5 december 2015

Deze Crowne Plaza ligt net buiten het centrum, maar wel op loopafstand. De Finnair-bus van en naar het vliegveld stopt vlak voor het hotel. Daarnaast rijden er dichtbij het hotel nog 4 tramlijnen, waarvan 3 naar het centrum. Het is een hotel met moderne goed ingerichte kamers. Gratis snelle WiFi. Vriendelijke medewerkers bij de receptie. Tegenover het hotel ligt een meer met daar omheen een park. Je kunt door het park naar het centrum lopen. Bij een volgend bezoek aan Helsinki zal ik weer voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: februari 2015
Anna K, Front Office Manager van Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2015

Dear Carel H,

Thank you for your stay with us at Crowne Plaza Helsinki and for taking the time to write such a nice four star review after your stay.

I am pleased to read that you liked your room and found our Front Desk staff nice.

We do hope to see you soon again at our hotel!