Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Op zich wel een mooi hotel, op een prima locatie. De lobby is ook wel mooi, met de panoramische lift. De kamers zijn niet mis, maar alles voelt een beetje afgeleefd en versleten aan. Ook de badkamer: om een douche te nemen moet je in het bad gaan staan. Dit hotel heeft nood aan een renovatie om alles op te frissen en te moderniseren. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Service Manager R, Front Office Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017

Hi BartW3!
Thank you for your stay in our hotel and also for leaving us some feedback. I am happy to hear that you have enjoyed our Super-Breakfast. Did you try the freshly made omelettes which are made with your personal favourite ingredients? Those are my favourites and usually comes with a smile...
Wishing you a nice end of the summer!
Kind regards,
Anna / Front Office

Beoordeeld op 6 april 2016 via mobiele applicatie

Beetje uitgewoonde kamers en ongeinspireerde inrichting. Locatie kan niet veel beter. Ontbijt buffet uitgebreid maar duur, genoeg alternatieven om je heen voor een snel ontbijt. Recht tegenover trein en metro station. Midden in het centrum. Voor sportschool moet je naar buiten. Prima bedden , redelijk internet.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Joni V, Service Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2016

Dear Eric B

Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience.
We are delighted to read that you enjoyed our property.

If you have any futher questions,new reservations please do not hesitate to e-mail us at info.royal.helsinki@radissonblu.com

Have a nice summertime!

Joni Väisänen

Beoordeeld op 29 februari 2016

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Joni V, Service Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2016

Beoordeeld op 5 mei 2015

Hotel lobby ziet er mooi uit met behulpzaam personeel, De rest inclusief de kaners is standaard. Badkamer zou vernieuwd moeten worden, komt niet zo fris en fruitig over,
De kamer is zeer stil, geluidisolatie is super, zowel intern als extern. Matras kwaliteit is ook super en je slaap dan ook erg confortabel. Ontbijt en wifi waren goed.
Het beste van dit hotel was de gratis late checkout, maar liefst tot 6 pm! Maakt een super relaxt vertrek mogelijk.

Datum van verblijf: mei 2015
Kadisha A, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2015

Dear bvdbilt,

Thank you for writing about your previous stay with us.
I appreciate your comment regarding the renewal of our bathrooms, there are plans for this in the near future.
I am glad that you found the rooms to be quiet. This is a great asset to have since we are situated in the city center. We are very proud of our Magic Dream beds that were designed specifically Radisson Blu hotels.
It's nice to hear that you appreciated the late check out that was given to you. We do offer late check out until 6pm but this is subject to availability.

Have a great upcoming summer.

Sincerely,
Kadisha Appleton
Service Manager

Beoordeeld op 2 mei 2015 via mobiele applicatie

Geboekt voor 4 nachten. Bij aankomst kregen we niet het gevraagde tweepersoons bed maar twee enkele bedden. Bedden zijn van matige kwaliteit, erg zacht en beide matrassen waren doorgelegen. De kamer zelf is ruim maar wel erg warm (het raam kan niet open en de airco zorgde voor beperkte afkoeling). De volledig van marmer voorziene badkamer wS goed uitgerust. Fatsoenlijke badhandoeken en een goede douche. Het ontbijt was uitgebreid maar ietwat onoverzichtelijk opgesteld. Voldoende variatie in ontbijtproducten. De koffie kwam uit grote kannen en was absoluut niet de beste koffie die ik ooit gedronken heb. Ligging aan metrostation is goed hoewel er wel betere locaties in Helsinki zijn waar je hotel kan liggen.
Persoonlijk zou ik bij een volgend bezoek aan Helsinki een ander hotel kiezen....

Datum van verblijf: mei 2015
Kadisha A, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2015

Geachte Yvo75,

We stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om een enquête in te vullen over uw recente verblijf bij ons.

Namens ons volledige personeel hier bij Radisson Blu bieden we onze excuses aan voor de problemen die u in dit hotel hebt ondervonden.

We stellen de feedback enorm op prijs en zullen het gebruiken om onze activiteiten te beter af te stemmen in de hoop dat we bij uw volgende bezoek aan uw verwachtingen zullen voldoen, of zelfs uw verwachtingen zullen overtreffen.

Hoogachtend,
Kadisha Appleton