Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.905)
Beoordelingen filteren
1.905 resultaten
Waardering van reizigers
1.229
470
142
43
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.229
470
142
43
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.905 beoordelingen
Beoordeeld op 21 mei 2018

Een uitstekend hotel met perfect locatie aan een park in het centrum van Helsinki. Mooie kamers, lekker ontbijt. Alles blijkt enorm goed te zijn. De prijzen zijn inderdaad iets te hoog maar als je gewoon voor echt kwaliteit wilt betalen is KÄMP je keus.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
Bedank samipleivo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KampCollectionHotels, Manager on Duty van Hotel Kamp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2018
Google-vertaling

Dear samipleivo,

Thank you for taking the time to review Hotel Kämp and the services we offer. I am pleased to hear that our rooms and breakfast were to your liking. Hope you also had a good night sleep. I hope to welcome you back in the very near future, whether for business or leisure travel.

With sunny regards,

Milla Liljanko
Manager on Duty
Hotel Kämp

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 oktober 2017

We hebben hier niet gelogeerd maar wel heerlijk gelunchd. Mooie plek aan het raam met zicht op passanten. En smakelijk gegeten. De bediening is wat stijfjes, maar dat hoort wel bij zo'n hotel in de duurdere klasse.

Datum van verblijf: juni 2017
Bedank ronaldb416
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KampCollectionHotels, Manager on Duty van Hotel Kamp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Ronald B,

Thank you for your review regarding our restaurant services. I am glad to hear that you enjoyed the lunch at Restaurant Brasserie.

On the behalf of our whole team I hope to see you here at Hotel Kämp again!

Best regards,
Milla Liljanko
Manager on Duty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2016

Hotel Kamp ademt sfeer en klasse. Er is een hele mooie ontvangstbalie met zeer vriendelijk personeel. We kregen een mooie ruime kamer toegewezen met een mooi interieur en een mooie badkamer. Ook was het er erg schoon; altijd prettig! Erg lekker gegeten in het restaurant en geluncht in de brasserie.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marjolein V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KampCollectionHotels, Front Office Manager van Hotel Kamp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Marjolein V,

I'm glad to know you had a pleasant stay at Hotel Kämp. Our front office, restaurant and housekeeping teams all respect your kind comments. Welcome back soon!

Kind regards,

Arttu Kuromaa
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juli 2016 via mobiele applicatie

Perfect verlopen verblijf in een top hotel. Natuurlijk er zijn meerdere hotels met alle denkbare voorzieningen op een mooie lokatie. De overtreffende trap werd hier in hotel Kämp bereikt door de uitstekende service verleend door alle hotel medewerkers die wij ontmoetten.
Vanaf entree t/m vertrek genoten in deze luxe oase van gastvrijheid. De kroon spande balie medewerkster Lotta, die alles in het werk stelde om ons verblijf tot een succes te maken. Boeking voor extern restaurant, verzorging huisdier op de kamer, ticket boekingen voor trein en regelen transfer naar station, alles verliep vriendelijk, foutloos en perfect.
Een aanrader van klasse!

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank PD3S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juni 2016 via mobiele applicatie

Op een prachtige locatie in de hoofdstad Helsinki ligt hotel Kamp. Gelegen aan de Esplenade, midden in het centrum.
Goed te bereiken met de taxi...
De ontvangst was netjes. De portier hielp ons met de koffers...tot aan de receptie....
De ontvangst was hartelijk, er was op mijn komst gerekend.
De check-in verliep vlot...
De kamertoewijzing ook.....
Een kamer op de 8 etage....we hadden een executive kamer geboekt, rechtstreeks via de website van het hotel.
Sommige lift-etages hebben 2 uitgangen.....
De kamer die we hadden gekregen was niet onze smaak...het was een donkere kamer, met amper daglicht.....er was geen zitje, er stond een burostoel...niet echt prettig voor 2 personen.
De ander zou gedurende het verblijf op het bed moeten zitten...de badkamer zag er netjes uit.
We hebben daarom direct aangegeven deze kamer niet te willen voor 5 nachten....en dat was geen probleem.
De receptioniste ging met ons kijken naar een kamer die wel onze smaak zou zijn....de eerste was gelijk goed...grote ramen, volop daglicht, een zitbank en twee stoelen....
Keurige badkamer met badeend......
De administratieve afwikkeling verliep prima....
Ook het dagelijks onderhoud via housekeeping was goed....de kamer werd goed schoongemaakt, elke dag volop schone handdoeken, nooit misgegrepen in de badkamer.....
Tijdens de Midzomerdagen,toen waarschijnlijk de vaste kern vrij was, werd er wat minder goed opgelet....maar dat terzijde.
Grote zware, goed sluitende gordijnen....en dat was nu wel heel prettig, omdat in de periode dat wij het hotel bezochten, het in de nacht niet echt donker werd.

WiFi is gratis, men kan voor 24 uur inloggen .....daarna steeds per 24 uur herhalen. Goede verbinding....

Het ontbijt op de begane grond was goed verzorgd. Volop keuze. Finse producten, vers fruit, vis, beleg....vele soorten brood....en nog veel meer...een uitgebreid buffet...
De service vond ik iets minder, bij de een stond het gevraagde direct op tafel, bij een ander duurde dit lang....van persoonlijke belangstelling of contact was geen sprake....
Er werd nooit geïnformeerd......
Men kan in de Brasserie zowel in de serre zitten, maar ook binnen....mooie stijl, en goed onderhouden.
De Brasserie heb ik afzonderlijk beoordeeld.....
Het ontbijt op werkdagen is tot 10 uur, in het weekend een half uur langer.

De Spa, heb ik ook bezocht op de 8e etage. Een gastvrouw legt uit wat er zoal mogelijk is. Een Finse sauna, uiteraard, maar ook een Turks stoombad behoort tot de mogelijkheden....
Verder prettige relaxruimte.....met fruit, lectuur, en mineraal water.

Het is een gemengde de sauna....waarbij de meeste gasten hun badkleding aanhouden....dit schept geen verplichtingen, of het gevoel van ongemak..

Op de dag van vertrek verliep ook het uitchecken prettig, er werd geïnformeerd naar ons verblijf. We konden de koffers tijdelijk afgeven tot het moment dat de Blacklane taxi ons haalde voor de rit naar het vliegveld,...

Datum van verblijf: juni 2016
1  Bedank kaagje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken