“Leuk, duur dat wel”

SantaPark Admission Ticket
Geclassificeerd als nr. 8 van 73 dingen om te doen in Rovaniemi
Attractiegegevens
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Grappig om gezien te hebben. Wel wat duur..50 euro voor 2 volwassenen en 1 kind. De elfen zitten volledig in hun rol best apart allemaal.
Show met acrobaten was leuk de zogenaamde 'elfenschool' was verschrikkelijk!!
Het leuk opgezet maar uiteindelijk ben je er vrij snel doorheen.

30 december 2015 beoordeeld

Leuk om de echte kerstman te ontmoeten! Voor kinderen is het nog leuker, je kan knutselen, spelen, show bekijken en bij de kerstman op schoot. Je gaat een grot in en daar zie je hoe de kerstman woont en werkt met zijn elfen.

9 september 2015 beoordeeld

Het park is parchtig en voldoet aan elke kinderdroom.
De man die de Kerstman speelt doet het perfect en lijkt er nog eens zeer goed op.

Een aanrader voor wie in de buurt is.

SantaPark, Public Relations Manager van SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Lieve PhilBos55,

bedankt voor je recensie! De elfen en de Kerstman kon niet gelukkiger zijn dat je kindertijd droom gerealiseerd zijn. Dit is het beste geluid voor onze puntige elf oren. Je bent altijd welkom om ons weer te bezoeken binnenkort.

Het aftellen van de dagen tot Kerstmis,

Elf Annalina

28 augustus 2015 beoordeeld

Super leuk en zeker de moeite waard. Het is een mooi opgezet park. We zijn er in de winter en in de zomer geweest en beide seizoenen geven super mooi weer van het dorp en het kerstgevoel.

SantaPark, Public Relations Manager van SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2015

Lieve lloown ,

dank u voor uw beoordeling. De elfen waren zo blij, dat ze begonnen te dansen rond de grot. Het is altijd geweldig om te lezen als mensen ons bezoeken tijdens de winter en de zomer. De elfen hebben gedebatteerd jaren welk seizoen beter is - de zomer of winter. Immers , als je goed hebt geschreven, is het Kerstmis elke dag in de grot.

Groeten van de Poolcirkel ,

Elf Annalina

Bekijk meer beoordelingen
25 maart 2015 beoordeeld

Het speelpark was gesloten. We kunnen er dus niets over vertellen.
Helaas hadden wij van tevoren niet gezien dat het dicht was om deze tijd van het jaar

Reizigers die SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus bekeken, bekeken ook

In SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus geweest? Deel je ervaringen!