“Een kinderdroom”

SantaPark Admission Ticket
Geclassificeerd als nr. 8 van 73 dingen om te doen in Rovaniemi
Attractiegegevens
9 september 2015 beoordeeld

Het park is parchtig en voldoet aan elke kinderdroom.
De man die de Kerstman speelt doet het perfect en lijkt er nog eens zeer goed op.

Een aanrader voor wie in de buurt is.

SantaPark, Public Relations Manager van SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Lieve PhilBos55,

bedankt voor je recensie! De elfen en de Kerstman kon niet gelukkiger zijn dat je kindertijd droom gerealiseerd zijn. Dit is het beste geluid voor onze puntige elf oren. Je bent altijd welkom om ons weer te bezoeken binnenkort.

Het aftellen van de dagen tot Kerstmis,

Elf Annalina

28 augustus 2015 beoordeeld

Super leuk en zeker de moeite waard. Het is een mooi opgezet park. We zijn er in de winter en in de zomer geweest en beide seizoenen geven super mooi weer van het dorp en het kerstgevoel.

SantaPark, Public Relations Manager van SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2015

Lieve lloown ,

dank u voor uw beoordeling. De elfen waren zo blij, dat ze begonnen te dansen rond de grot. Het is altijd geweldig om te lezen als mensen ons bezoeken tijdens de winter en de zomer. De elfen hebben gedebatteerd jaren welk seizoen beter is - de zomer of winter. Immers , als je goed hebt geschreven, is het Kerstmis elke dag in de grot.

Groeten van de Poolcirkel ,

Elf Annalina

25 maart 2015 beoordeeld

Het speelpark was gesloten. We kunnen er dus niets over vertellen.
Helaas hadden wij van tevoren niet gezien dat het dicht was om deze tijd van het jaar

1 februari 2015 beoordeeld

Heel erg leuke beleving en professioneel opgezet. Personeel speelt de rol perfect. Voor kinderen is dit een hele grote aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
4 augustus 2014 beoordeeld

Dit park is volledig rond de kerstman opgebouwd en zeer knap gedaan
Alles is er op wandel afstand en gemakkelijk te berijken
slede honden husky farm rendeer farm een prachtig en zeer goed restaurand wel resevering gewenst
het santa post office
het bezoek aan de santa zelf wij waren er eind maar en door de hevige dooi was het er zeer kalm
heb persoonlijke bezoek aan de kerstman was zeer uniek en voor de kinderen een hoogtepunt
men moet wel opoletten er zijn twee kertman bezoeken in het main office nieuw gebouw en in het oude gebouw receptie park

Reizigers die SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus bekeken, bekeken ook

In SantaPark - the Home Cavern of Santa Claus geweest? Deel je ervaringen!