TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Wat een schitterend huis en wat een prachtige kamers.
Toen we net binnenkwamen deed het ons onmiddellijk denken aan het tijdschrift "Wonen Landelijke Stijl" waar we op geäbonneerd zijn.
Niet onterecht bleek even later want blijkbaar heeft het tijdschrift enkele jaren geleden als eens een artikel gewijd aan dit fantastische huis.
Dit is een echte Luxe B&B met een ongelooflijk vriendelijke, gepassioneerde gastvrouw en een al even vriendelijke echtgenoot.
En dan zou ik bijna het ontbijt nog vergeten met vers brood, huisgemaakte yoghurt, bers gesneden fruit en elke dag een andere lokale lekkernij.

Kamertip: Ik heb twee van de drie kamers gezien en deze waren beiden even mooi.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 september 2017

Prachtige luxueuze chambre d'hotes met 3 kamers. Mooi domein tot in de puntjes verzorgd. Rustig omdat het enkel adults only is. Gastvrouw Brigitte verwent haar gasten en haar man Jean Luc helpt haar waar hij kan.
Lekker gevarieerd ontbijt.
Mooie kamers, vonden het alleen jammer dat het toilet in de kamer stond en niet apart.

Brigitte laat je ook genieten van haar kennis van de streek en restaurants. Chateau les Merles is een echte aanrader voor een sfeervol diner.

Mooie streek met veel mooie dorpjes en chateau's om te bezoeken.
Een aanrader voor wie van rust en luxe houdt

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 september 2016

Zeer mooie B&B! Zeer romantisch ingericht en verzorgd tot in de perfectie. Ook het prachtige omringend domein met zwembad is àf! Brigitte is een spontane, open gastvrouw die haar gasten verwent en hen de weg wijst naar de beste plekjes van de Dordogne. Het aangeboden arrangement met de B&B Maison Aguerria in Frans Baskenland is een aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

Beste B§B die we ooit bezochten, rustig gelegen met mogelijkheden tot talrijke bezoeken van wijnhuizen, kastelen en prima restaurants (met positieve uitschieter: chateau des Merles)
Brigitte en Jean-Luc zijn spontane en lieve mensen waarbij alles vanuit het hart komt.
Het ontbijt was elke dag weer anders, met plaatselijke lekkernijen.

Kamertip: de 3 kamers zijn allen prima
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 6 september 2016

Schitterend gelegen luxe vakantieverblijf met alles wat de verwende gast zich wensen kan.Brigitte en Jean-Luc hebben op hun eigen manier (en meestal eigenhandig) deze oude molen heringericht. De gastvrouw en gastheer weten zich perfect aan te passen aan de diverse gasten die soms snel komen en gaan. Dit is zonde, want binnen dit huis en deze tuin valt zoveel te genieten.Brigitte kent de streek door en door en heeft voor elke gast een reeks specifieke tips.

Kamertip: Alle kamers bieden een zelfde niveau van comfort, luxe en verfijning.
Datum van verblijf: augustus 2016