“We gaan zeker terug”
Beoordeling van Da Silva's Restaurant

Da Silva's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 78 Restaurants in Ciudad Quesada
17 december 2020 beoordeeld

Wij zijn er dinsdag voor de eerste keer gaan eten en het is ons ontzettend bevallen ..het ontvangst was enorm hartelijk,
We hebben het menu genomen en alles is vers , lekker bereid ..en ze komen altijd vragen of we nog iets nodig hebben en of het lekker is ..
We gaan zeker terug ! Gracias

Datum van bezoek: december 2020
Brian Wallis, Owner van Da Silva's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2020

Hi
Thank you for trying DaSilvas and it’s really pleasing to hear you all enjoyed everything
Thank you
Brian,Michelle & all the team

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer gegeten bij da Silva's e inn alle keren super voldaan!! Geweldig personeel, ze herkennen je de tweede keer, en adviseren je als je iets niet kent. Royale porties en prima prijzen. Zondag 3 gangen lunch 12,95 euro. 's Avonds 3-gangen diner 16,95 euro. Alles was even lekker. Heerlijke ambiance, tafels binnen of overdekt terras. Aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2020
Dasilvasquesada, Owner van Da Silva's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

Hi
Thank you so much for your kind review
Brian, Michelle & all the team

22 januari 2020 beoordeeld

Buitengewoon vriendelijke bediening. Lekker gegeten, elke gang buitengewoon smaakvol. Hebben drie gangen menu gegeten, voldoende keus voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: januari 2020
Dasilvasquesada, Owner van Da Silva's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Hi
Thank you very much for your kind review
We hope to see you again soon
Brian & Michelle

30 november 2019 beoordeeld

Donderdagavond hier voor de 2e keer gegeten en zeker niet voor het laatst. Het eten was verrukkelijk en de bediening top. We werden zeer gastvrij ontvangen en opvallend was dat we direct herkend werden. Dat waardeert elke gast.
Het eten is echt goed, zeer verse producten en veel zelfgemaakt en dat allemaal ook nog voor een heel redelijke prijs. Het was voor ons wederom erg genieten. Dank je Brian, Michelle en team.

Datum van bezoek: november 2019
Dasilvasquesada, Owner van Da Silva's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Hi Astrid
We are so pleased you all enjoyed your evening
Thank you so much for your kind review
We hope to see you again soon.
Many thanks
Brian, Michelle and all the team

18 juli 2019 beoordeeld

Gisteren hebben wij heerlijk bij Da Silva's gegeten. Het restaurant is niet zo groot, maar zeker gezellig, je wordt zeer gastvrij ontvangen en bediend en ook de kwaliteit van eten is goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ga hier zeker eens eten :)
Wij gaan hier in elk geval nog wel naartoe terug.

Datum van bezoek: juli 2019
Dasilvasquesada, Owner van Da Silva's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2019

Hi
Its lovely that you had a great evening
Thank you for your kind review and we hope to see you again soon.
Thanks
Brian,Michelle and all the team

Reizigers die Da Silva's Restaurant bekeken, bekeken ook

San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Ciudad Quesada, provincie Alicante

In Da Silva's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!