TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 339 van 3.800 Restaurants in Stockholm
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Östermalm
30 augustus 2016 beoordeeld

Ben hier een keer wezen lunchen en ontbijten en het is werkelijk waar fantastisch! Het restaurant zou ik omschrijven als: trendy, luxe, posh, maar vooral waar je heerlijk kan eten. Met mooi weer kan je op het terras zitten en lekker mensen kijken ;-)

Datum van bezoek: augustus 2016

18 juli 2016 beoordeeld

Net van de boot moesten we snel nog iets eten en uiteindelijk hier belandt. Daar hebben we geen spijt van gehad. Prima eten en heerlijke wijnen. Bediening is erg aardig en we werden snel geholpen zodat we op tijd op het vliegveld waren. Gaan we nog eens wat rustiger overdoen.

Datum van bezoek: juli 2016
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie om aan de weliswaar drukke 'boulevard' te lunchen. Goede visgerechten, smaakvol en prima wijncombi. Vlotte bediening en redelijk geprijsd.

Datum van bezoek: juni 2016
13 april 2016 beoordeeld

Mooi en hip restaurant in centraal Stockholm.
De prijzen liggen wel hoog, voor een wijntje betaal je €11.
Goede locatie. Weinig toeristen, veel hippe Zweden.

Datum van bezoek: april 2016
2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stockholm is een fantastische stad met vele barretjes en restaurantjes. Strandvagen 1 zit aan een mooie straat (de receptionist van ons hotel noemde het de ansichtkaartenstraat) en valt meteen op! Als je het restaurant binnen komt dan weet je het al, dit wordt een flinke rekening. Drankjes zijn hier rond de €7,-. Het eten was heerlijk, goede service en er hangt een prima sfeer.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Strandvagen 1 bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm

Stockholm, Stockholm

In Strandvagen 1 geweest? Deel je ervaringen!