Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Quinta G
Amsterdam, Nederland

Mooi hotel, goed ontbijt

Beoordeling van Berns Hotel
4,0 van 5 bollen16 feb 2016 beoordeeld
Mooi hotel op goede locatie. Kamer viel qua decoratie wel tegen. Je zou verwachten dat alle kamers in de stijl van de grote zaal zijn ingericht, maar dat is niet zo. De kamer zelf was prima, maar vrij sober van inrichting. Ontbijt in dit hotel is heerlijk.
Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alessandra Z, Chef van Berns Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 feb 2016
Dear Quinta,

Thank you so much for taking the time to write a review of us. Our interior design is modern compared to the main salon. We have tried to save a bit of the old but wanted to give it a modern twist. So the art in the rooms are modern photos and many of the fabrics are from a Swedish famous brand called Svensk Tenn.
I am very happy to hear that you liked our breakfast. I do personally think that we have the best breakfast in Stockholm (maybe in Sweden :-) )

Hope that we will see you here at Berns again.

Kindest regards,
Alessandra
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 141
€ 134
  • Priceline
    € 141
  • Hotels.com
    € 134
  • Expedia.com
    € 134
1.9 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 183
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
    € 183
  • ZenHotels.com
    € 170
  • Hotels.com
    € 183
1.7 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 149
  • Official Site
    € 142
  • Vio.com
    € 141
  • Expedia.com
    € 158
0.9 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 145
  • Scandic Hotels
    € 145
  • ZenHotels.com
    € 132
  • Priceline
    € 153
0.5 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 250
  • Expedia.com
    € 264
  • Hotels.com
    € 245
  • Priceline
    € 264
0.1 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 138
  • Priceline
    € 131
  • Official Hotel
    € 129
  • Expedia.com
    € 153
0.9 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 128
€ 113
  • Strawberry Hotels
    € 128
  • Priceline
    € 122
  • Expedia.com
    € 113
2.8 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Zwembad
€ 160
  • Radissonhotels.com
    € 160
  • ZenHotels.com
    € 128
  • Hotels.com
    € 160
1.0 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 123
  • Booking.com
    € 123
  • ZenHotels.com
    € 115
  • Priceline
    € 129
0.7 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • Vio.com
    € 99
  • Priceline
    € 105
2.5 km van Berns Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Stockholm bekijken
Beoordelingen (1.321)
Beoordelingen filteren
1.321 resultaten
Waardering van reizigers
775
339
110
62
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
775
339
110
62
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.321 beoordelingen
Beoordeeld op 1 september 2014

design hotel op perfecte locatie in een parc nabij musea en winkels aales op loopafstand prima restaurant in het hotel zelf en diverse andere prima restaurants op loopafstand
nabij centraal station handig ivm snelle trein naar de luchthaven.

Kamertip: op een hoge verdieping ivm geluid uit de nachtclub onder het hotel
Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank syta076
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Annika F, Hotelldirektör van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2014
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for staying with us and happy to hear that you enjoyed your stay with us. Hope to welcome you back soon again.
Kindly yours,
Annika Frisch
Act. Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 mei 2014

Onze twee bezoeken aan Stockholm, éénmaal in de zomer en éénmaal in de winter, waren beiden een zeer verschillende, maar leuke ervaring.
De ligging van het Berns Hotel is ideaal: rustig maar alles op wandelafstand. Gamla Stan of de winkelbuurt, je kan in principe alles te voet doen. Het kleine idyllische Berzelii Park, vlak aan het hotel, heeft een leuke koffiebar en bij mooi weer kan je buiten het ontbijt nemen.
Ons eerste verblijf in het Berns was prima. De service was fantastisch. We kregen een grotere kamer aangeboden en het personeel gaf ons een zeer aangenaam gevoel. We voelden ons meer dan welkom. Het restaurant was van het hotel was groot, maar op het eten was niets aan te merken. Het ontbijt, toen nog boven geserveerd, was verzorgd zonder verassingen.
Een tweede verblijf in het Berns, enkele jaren later tijdens de winter, was in mineur. De ontvangst en het gevoel van welkom te zijn was ver zoek. Hoewel we deze keer een grotere kamer gevraagd hadden, aangezien deze bij ons vorig bezoek zo goed meegevallen was, kregen we een standaard kamer. Bij navraag werd ons meegedeeld dat men onze boeking nergens kon terugvinden en dat men ervan uitging dan we een standaardkamer namen. Bij aandringen werden we net niet agressief benaderd door de hotelmanager. We hebben het er, op dat moment bij gelaten, maar nadien heeft ons reisbureau wel het verschil in kostprijs weten te recupereren. Opeens had men onze reservatie dan toch teruggevonden.
Diezelfde avond hadden we opnieuw gereserveerd in het restaurant van Berns. Dit viel opnieuw zwaar tegen. Men was overgeschakeld naar een Oosterse keuken, echter duidelijk zonder een chef met kennis van deze keuken… Ook was het restaurant anders ingericht met aanpalend een club. Dit gaf een zeer ongezellige indruk. De bediening was erg amateuristisch.
Wij hadden zeer duidelijk de indruk dat het hotel van management of eigenaar gewisseld was met zeer nadelige gevolgen! Een volgend bezoek aan Stockholm zal niet meer in het Berns zijn!

Datum van verblijf: december 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Björn S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Daniel O, Act hotel Manager van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2014
Google-vertaling

Dera guest,
thank you for your review. We are so sorry to hear that we could not fulfil your expectations. Normally we get very good feedback on our service, the food in our restaurants and about the atmospher so I can only apologize for not giving you the same experience. I have made sure the staff concerned knows about this and we would all do our very best to assure this will not happen again. Please let me know if you would reconsider and give us another chance when visiting Stockholm next time.
Sincerely yours
Annika Frisch, Act Hotel Manager Berns Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: september 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2024
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2024

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2024
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken