Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Onze twee bezoeken aan Stockholm, éénmaal in de zomer en éénmaal in de winter, waren beiden een zeer verschillende, maar leuke ervaring. De ligging van het Berns Hotel is ideaal: rustig maar alles op wandelafstand. Gamla Stan of de winkelbuurt, je kan in principe alles te voet doen. Het kleine idyllische Berzelii Park, vlak aan het hotel, heeft een leuke koffiebar en bij mooi weer kan je buiten het ontbijt nemen. Ons eerste verblijf in het Berns was prima. De service was fantastisch. We kregen een grotere kamer aangeboden en het personeel gaf ons een zeer aangenaam gevoel. We voelden ons meer dan welkom. Het restaurant was van het hotel was groot, maar op het eten was niets aan te merken. Het ontbijt, toen nog boven geserveerd, was verzorgd zonder verassingen. Een tweede verblijf in het Berns, enkele jaren later tijdens de winter, was in mineur. De ontvangst en het gevoel van welkom te zijn was ver zoek. Hoewel we deze keer een grotere kamer gevraagd hadden, aangezien deze bij ons vorig bezoek zo goed meegevallen was, kregen we een standaard kamer. Bij navraag werd ons meegedeeld dat men onze boeking nergens kon terugvinden en dat men ervan uitging dan we een standaardkamer namen. Bij aandringen werden we net niet agressief benaderd door de hotelmanager. We hebben het er, op dat moment bij gelaten, maar nadien heeft ons reisbureau wel het verschil in kostprijs weten te recupereren. Opeens had men onze reservatie dan toch teruggevonden. Diezelfde avond hadden we opnieuw gereserveerd in het restaurant van Berns. Dit viel opnieuw zwaar tegen. Men was overgeschakeld naar een Oosterse keuken, echter duidelijk zonder een chef met kennis van deze keuken… Ook was het restaurant anders ingericht met aanpalend een club. Dit gaf een zeer ongezellige indruk. De bediening was erg amateuristisch. Wij hadden zeer duidelijk de indruk dat het hotel van management of eigenaar gewisseld was met zeer nadelige gevolgen! Een volgend bezoek aan Stockholm zal niet meer in het Berns zijn!
Datum van verblijf: december 2013
Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Daniel O, Act hotel Manager van Berns Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 jun 2014
Beoordeling vertalen
Dera guest, thank you for your review. We are so sorry to hear that we could not fulfil your expectations. Normally we get very good feedback on our service, the food in our restaurants and about the atmospher so I can only apologize for not giving you the same experience. I have made sure the staff concerned knows about this and we would all do our very best to assure this will not happen again. Please let me know if you would reconsider and give us another chance when visiting Stockholm next time. Sincerely yours Annika Frisch, Act Hotel Manager Berns Hotel
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden.
867christera
52
2 weken geleden beoordeeld
Datum van verblijf: september 2024
Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Slaapkwaliteit
Kamers
Hygiëne
Service
Stel 867christera een vraag over Berns Hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
amandabV1663GC
Gloucester, Verenigd Koninkrijk
7732
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie
Datum van verblijf: september 2024
Reistype: Reisde met een partner
Stel amandabV1663GC een vraag over Berns Hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AustininLondon
Londen, Verenigd Koninkrijk
2533
Beoordeeld op 21 augustus 2024
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Slaapkwaliteit
Kamers
Hygiëne
Service
Stel AustininLondon een vraag over Berns Hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2024
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Melissa C
4
Beoordeeld op 13 augustus 2024 via mobiele applicatie
Datum van verblijf: augustus 2024
Reistype: Reisde met familie
Stel Melissa C een vraag over Berns Hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2024
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
partyonward
Ottawa, Canada
52
Beoordeeld op 2 augustus 2024
Datum van verblijf: juli 2024
Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Slaapkwaliteit
Kamers
Hygiëne
Service
Stel partyonward een vraag over Berns Hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Astrid Nyquist, Gästservice/reception van Berns Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2024
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.