“Dure zaak maar wel op een top plek”
Beoordeling van Café Vivaldi - Axeltorv

Café Vivaldi - Axeltorv
Geclassificeerd als nr. 342 van 2.882 Restaurants in Kopenhagen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Indre By (binnenstad)
9 september 2018 beoordeeld

De zaak zit op een mooie lokatie tegen over Tivoli wel bekend in Denemarken ! Eten moet je aan de bar bestellen en word door de bediening dan wel tafel gebracht. Dat is het concept maar niet echt klant gericht. De zaak zelf is erg groot en ruimte voldoende.

Helaas ging het met bestellen niet goed ik kreeg het verkeerde... dit werd overigens wel direct opgelost.

Eten en drinken is duur in Denemarken maar dat is overal....

cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig van Café Vivaldi - Axeltorv, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Thanks for your review

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even aan de kou ontsnappen en genieten van thee en warme chocola. Prijs / kwaliteit prima, leuke sfeer. Tegenover Tivoli tuinen en naast de bioscoop.

cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig van Café Vivaldi - Axeltorv, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Dear Happy-Curious,
Thanks for your fine review. It means a lot to us and we hope to see you again soon. Best regards, Sara- Vivaldi Customer Service

5 augustus 2017 beoordeeld

leuke zaak in het centrum van de stad-lekkere koffie - hebben er lekker gegeten-wel heel grote porties-maar ja beter te groot dan te klein

23 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten. Je moet je eten en drinken aan de bar bestellen! Personeel is heel vriendelijk en spreekt ook goed Engels.

13 mei 2015 beoordeeld

Bij binnenkomst kregen we de Engelse menukaart, dus men wist dat we geen Denen waren. Na bestudering van de kaart wilden we wel wat bestellen, maar er kwam niemand, ook niemand kwam vragen of we iets wilden drinken terwijl er 5 man personeel achter de bar stond te kletsen. Na 20 min toch maar eens gevraagd aan een voorbij lopende ober en die zei: nee je moet aan de bar je bestelling doorgeven en zelf je drinken halen en meteen afrekenen. Niet echt klantvriendelijk, zeker niet als je dit niet wordt verteld bij overhandiging van de menukaart. Het eten was wel erg goed, maar zin om hier nog een extra drankje te nemen, nou nee. Niet een prettige ervaring, dit was nou eenmaal het concept werd er gezegd. Wanneer men regelmatig komt vragen of het eten smaakt en of je soms nog iets wilt drinken, denk ik dat je meer besteed dan nu. Voor veel buitenlandse gasten was dit niet een prettige ervaring.

Reizigers die Café Vivaldi - Axeltorv bekeken, bekeken ook

Kopenhagen, Zeeland

In Café Vivaldi - Axeltorv geweest? Deel je ervaringen!