Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit eco hotel ligt in het hart van copenhagen en op loopafstand van de stadsparken, fort, esplanaden en de bekende winkelstraten. De kamer zijn mooi ingericht en schoon! De medewerkers zijn heel gastvrij en behulpzaam

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

We kwamen aan op maandag en zouden tot vrijdag blijven. De reis van vliegveld naar hotel was makkelijk (te vinden via Google) en duurde max 45 minuten. Je pakt metro m2 en bus 1a.

Het hotel ligt recht tegenover Kastellet en is op loopafstand van veel trekpleisters als je normaal/goed ter been bent. Tegenover het hotel is een supermarktje (soort to-go formule).

Onze kamer was schoon en voorzien van alle gemakken. Wat ik een echt plus vond, waren alle normaal formaat ecologische verzorgingsproducten die aanwezig waren. Ik ben normaal erg gehecht aan mijn eigen shampoo etc, maar dit keer had ik die echt thuis kunnen laten.

We hebben 1 dag fietsen gehuurd en op onze laatste dag ontbijt genomen.
De fietsen waren prima. Het ontbijt is voor Nederlandse begrippen duur. Als je met z'n tweeën bent tik je er 50 euro voor af, maar het is zeker de moeite waard aangezien het overal in Kopenhagen zo duur is en je hier echt een goed ontbijt krijgt. Er lagen oa gerookte zalmpjes, allerlei yoghurts, perfect gekookte eitjes, lekkere sappen en ook allerlei vegan proof opties.

We vertrokken een dag eerder ivm een uitvaart, wat we erg jammer vonden!
Volgende keer Kopenhagen zouden we dit zonder twijfel weer boeken!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 maart 2017 via mobiele applicatie

Op een goede plek, loopafstand van centrum, een fraai hotel met als beste beschrijving: relaxed! Fraai ingerichte kamers, parkeergelegenheid, bar, restaurant. Wel een beetje erg "organisch biologisch" maar beter is gewoon: relaxed!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 13 februari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel - en het eten - waren echt fantastisch. De uitstraling is erg uniek, maar weg gezellig. Het personeel is erg vriendelijk en kundig. De kamer die ik had was erg fijn en van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2016

Net voor de kerst wilden we nog even een kleine stedentrip doen. Kopenhagen it is!.
Met een baby van 7 maanden zochten we een hotel wat centraal ligt.
Het hotel is ingericht naar de laatste trends, heel erg huiselijk.
Bij de boeking hadden wij als extra note toegevoegd dat we zouden komen met een baby, helaas was het voor degene die de kamers indeelt niet vanzelf sprekend dat er altijd een kinderwagen en babybed meegebracht worden. We zaten namelijk op de bovenste verdieping (zolder) en daar hadden we waarschijnlijk de kleinste kamer waardoor we nauwelijks door onze kamer konden bewegen.
Kopenhagen, dit hotel is voor stelletjes of vrienden zeker een aanrader!

Kamertip: Naar onze mening niet op de 5de verdieping
Datum van verblijf: december 2016