Beoordeeld op 12 maart 2019

Voor een stedentrip in Kopenhagen hadden we dit nog vrij nieuwe hotel geboekt. We hadden een vroege vlucht en arriveerden dan ook vroeg in het hotel. Bij het inchecken was de kamer nog niet gereed, maar dat hadden we ook niet verwacht. Er werd ons een upgrade aangeboden naar een kamer die wel al gereed was en daarvoor werd 100 DKK ( ongeveer 13 euro) per nacht extra voor gerekend. Omdat we vroeg van huis vertrokken waren en we het ook wel fijn vonden om de bagae vast op de kamer te stallen, hebben we dit maar gedaan, maar ergens wel een beetje vreemd eerlijk gezegd. Verwacht geen ruime kamer met bergruimte of iets dergelijks. De kamer is eenvoudig maar efficient ingericht. Maar het was schoon en netjes en dat is belangrijk. Het ontbijt was ook eenvoudig, maar er was van alles aanwezig. Het hotel is een prima uitvalsbasis naar het centrum, je zit dicht bij het metro station Kongens Nytorv. Maar ook bij Nyhaven en Christians Haven en vrijstaat Christiana zijn aan te lopen. Prijs kwaliteit verhouding van dit hotel zijn prima. Ik kan het van harte aanraden bij mensen die een stedentrip Kopenhagen willen gaan doen.

Datum van verblijf: maart 2019
KirilK122, Receptionschef van Wakeup Copenhagen, Borgergade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Dear Bear26dec,

Thank you for your review, which has a great value on our constant efforts to improve in all areas.

We are very pleased that we have lived up to your expectations and that you will recommend us to other potential guests.

Our normal check-in time is at 3 PM and therefore we cannot always offer the room that you have booked earlier then at 3pm. In your case, we have had a clean room of another category ready earlier then. 3pm and that is why we have offered you an upgrade for a small amount.

Otherwise, we also offer storage of luggage for 20 dkk in our large luggage boxes.

We are very pleased that we have lived up to your expectations of the cleanliness of the room and not least the breakfast.

Therefore we hope again to have the opportunity to be your hosts at your next visit of Copenhagen

Yours sincerely

Team Wakeup / Kiril

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

De locatie is super, het hotel ligt in het centrum van Kopenhagen. De kamers waren eenvoudig, maar bevatte alles wat we nodig hadden. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en de handdoeken vervangen. Wij hebben via de website van het hotel geboekt, omdat dit de meest voordelige optie was.

Datum van verblijf: januari 2019
KirilK122, Receptionschef van Wakeup Copenhagen, Borgergade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

Dear Eenmooienaam,

Thak you for staying at Wakeup Borgergade during your visit in Copenhagen.

It is a pleasure to read that we have lived up to your expectations during the stay. Therefore, I hope we can welcome you again on another occasion

Beoordeeld op 2 januari 2019

Borgergade Wakeup is een zeer modern hotel; het is heel functioneel: kleine maar super verzorgde kamers. Het ontbijt is basic maar OK. Het is bovendien heel centraal gelegen. Ideaal voor een citytrip !

Datum van verblijf: december 2018

Dear Reunis,

Thank you for staying in Wakeup Borgergade during your visit to Copenhagen.

I am really happy that we lived up to your expectations and we are looking forward to host you again in the future.

Beoordeeld op 24 november 2018

Het hotel is nieuw, schoen en met een goede hygiëne! Lokatie is ook goed als het 10 minuten looptijd van binnenstad is. Het kamer is heel kleine maar het niet een probleem was. 3 mensen binnen een kamer is mogelijk. Ik raad her voor andere reizigers aan.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein, maar schoon, netjes en nieuw. Badkamer is uitgerust met goed sanitair en is schoon. Ideaal hotel voor de mensen die niet de hele dag op de hotelkamer willen zitten. Het ontbijt is degelijk met keus uit afhebakken kleine broodjes, zelf brood (plakken) zelf snijden, yoghurt met muesli, havermout en of fruit.
Personeel is vriendelijk. Je kan er een fiets huren voor een paar uur of hele dag. Bagage kan je op de dag van uitchecken achter laten, tegen een kleine vergoeding. Ze hebben geen bar maar je kan bij de receptie wel wat kleine drankjes of snack halen.
De ligging van het hotel is ideaal in het centrum, metro op paar minuten afstand. In de straat en directe omgeving ook wat leuke eettentjes.

Datum van verblijf: oktober 2018