Beoordeeld op 2 januari 2019

Borgergade Wakeup is een zeer modern hotel; het is heel functioneel: kleine maar super verzorgde kamers. Het ontbijt is basic maar OK. Het is bovendien heel centraal gelegen. Ideaal voor een citytrip !

Datum van verblijf: december 2018
KirilK122, Receptionschef van Wakeup Copenhagen, Borgergade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

Dear Reunis,

Thank you for staying in Wakeup Borgergade during your visit to Copenhagen.

I am really happy that we lived up to your expectations and we are looking forward to host you again in the future.

Beoordeeld op 24 november 2018

Het hotel is nieuw, schoen en met een goede hygiëne! Lokatie is ook goed als het 10 minuten looptijd van binnenstad is. Het kamer is heel kleine maar het niet een probleem was. 3 mensen binnen een kamer is mogelijk. Ik raad her voor andere reizigers aan.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein, maar schoon, netjes en nieuw. Badkamer is uitgerust met goed sanitair en is schoon. Ideaal hotel voor de mensen die niet de hele dag op de hotelkamer willen zitten. Het ontbijt is degelijk met keus uit afhebakken kleine broodjes, zelf brood (plakken) zelf snijden, yoghurt met muesli, havermout en of fruit.
Personeel is vriendelijk. Je kan er een fiets huren voor een paar uur of hele dag. Bagage kan je op de dag van uitchecken achter laten, tegen een kleine vergoeding. Ze hebben geen bar maar je kan bij de receptie wel wat kleine drankjes of snack halen.
De ligging van het hotel is ideaal in het centrum, metro op paar minuten afstand. In de straat en directe omgeving ook wat leuke eettentjes.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 12 september 2018

Fijne, schone en moderne kamers. Wel klein maar prima voor als je alleen reist! Redelijk rustige locatie in centrum. Er is airco en je raam kan open.Voor herhaling vatbaar.

Ontbijt is ook prima.

Personeel bij de receptie was niet heel klantvriendelijk. En er kunnen rijen ontstaan bij inchecken. Achter laten van je koffer als de kamer nog niet gereed is kost een klein bedrag.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Het hotel is perfect gelegen op 300 meter van de Nyhavn en het hotel is modern ingericht. De kamers zijn klein maar voor 1 persoon goed. Moet er niet aan denken dat je er met z'n tweeën in moet slapen want de ene moet over de andere heen als je nachts uit bed moet. De kamers zijn keurig schoon en het sanitair is voldoende. Grootste nadeel van de kamer is dat je Geen bergruimte hebt. Je hebt 3 kapstokken maar als je net zo als ik een hele week daar moet verblijven is het wel fijn als je je pakt en blouse ergens kunt hangt naar het niet direct in het zegt is. Het ontbijt was prima maar was wel elke dag hetzelfde. Het personeel was alles behalve echt vriendelijk het doet zijn of haar ding maar niks kon vriendelijk. Verder is alles erop gericht om te verdienen niets is gratis beschikbaar. Zelfs je koffer late nota nop de dag van vertrek kost nog extra geld. Prijs kwaliteit vindt ik een lastig verhaal. Ik weet dat ik in het hoogseizoen zit maar ik vindt 170€ per nacht voor 1persoon zonder ontbijt (12€extra pp) wel aan de hoge kant. Oja, wifi in het hotel was overal prima.

Kamertip: ik had een kamer aan de binnenkant zijde op de 4e verdieping ik had dus Geen last van auto's ondanks dat ik het raam open had staan.
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken