Beoordeeld op 2 december 2017

De kamer is zeer basic en klein, je hebt wel alles wat je nodig hebt. Goed voor 1 persoon, zeker niet meer.

Tijdens mijn verblijf in oktober was de kamer al vrij warm, moeilijk af te koelen doordat raam maar tot een mini kier open gaat. Ook wanneer ik gordijn hele dag naar beneden liet, bleef het warm.Kan me voorstellen dat het in de zomer zweten is.

‘Vuilbakje’ in badkamer onhandig, plastieke zak aan 2 metalen hendels die onvoldoende open gingen.

Na ‘schoonmaken’ van de kamer;
-lag er een haar op mijn tandenborstel die overduidelijk niet van mij was.
-lag er wc papier in het toilet, terwijl ik voor vertrek zeker weten had doorgespoeld.
-lagen mijn lege plastieke flesjes nog steeds op tafel (terwijl er uitdrukkelijk gevraagd werd om pmd niet in vuilbak te gooien maar op tafeltje te leggen)
-ook bij mijn aankomst leek de kamer niet gepoetst te zijn (kruimels op tapijt en stof achter matras; zie foto)

Eenmalig voor mij.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Deze accommodatie doet haar naam eer aan. Je verblijft in een kleine ruimte die idd veel weg heeft van een hut op een boot. Er wordt efficiënt gebruik van de ruimte gemaakt. Dit maakt het goedkoop, maar ook wel erg krapjes in bijvoorbeeld de douche. Ontbijt was prima. Ok waar voor je geld.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 augustus 2017

Het is inderdaad een budgethotel, maar echt zijn geld niet waard.
Het bed bovenin is verschrikkelijk, bij iedere beweging is idereen wakker en de matras is niets waard. Mijn zoon heeft beter geslapen op de grond, zegt hij.
We hadden het vierde verdiep, snikheet, en naast de lichtreclame.
Gordijn is niet verduisterend.
Heb ongeveer 2 uur kunnen slapen.
Receptie zeer kort en bondig, geen vriendlijke mensen behalve de nachtwacht .

Oh, en tv werkte niet.

Kamertip: Lagere verdiepingen schijnen minder warm te zijn, ons kamer was een sauna .
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel met gratis wifi en goede matrassen. Voor het overige is de kwaliteit bedroevend. Geen kasten of kluisje in de kamer. Miniscule badkamer. Slecht ontbijt. Weinig klantvriendelijke receptie.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Tijdens een bezoek aan Kopenhagen verbleven we 2 nachten in het Cabinn City Hotel. Het ligt op een paar minuten lopen van het Centraal Station en heeft uitstekende busverbindingen. Diverse attracties liggen op loopafstand. Voor Kopenhagen is dit een redelijk betaalbare accomodatie. De kamers zijn geïnspireerd op scheepscabines. Ze zijn erg compact. Alles is er maar heel veel ruimte is er niet. Douche, wastafel en wc zijn in 1 erg kleine ruimte. Er is een douchegordijn maar dat houdt niet alle water tegen. Er is een stapelbed maar het bovenste bed is erg hoog. Je moet een losse ladder gebruiken om er op de klimmen en de ruimte tussen dit bed en het plafond is niet groot. Overigens ligt hier nog wat beddengoed, wat wij niet konden pakken zonder op de stoel te klimmen. Gelukkig hadden we samen een driepersoonskamer en lag er onder het stapelbed een futonbed (ik zou het eerder een matras noemen) dat we er onderuit hebben getrokken en waar mijn reisgenote op geslapen heeft. Het ontbijt is niet inbegrepen maar is prima en het geld zeker waard. Overigens liggen er 2 politiebureaus naast het hotel, waaronder een tamelijk bekend. Dat vond ik wel bijzonder.

Datum van verblijf: juli 2017