Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is rustig gelegen en de metro is om de hoek. Voor 24 kronen enkele reis ben je in 7 minuten op het centraal station. Het ontbijt is uitgebreid en zelfs een aparte hoek glutenvrije producten. De kamer is klein.maar voorzien van airco. Het is snel warm op de kamer bij zonnig weer. De bedden zijn prima, de kussens aan de kleine kant. De badkamer is vies en gedateerd. Er wordt slecht schoongemaakt. Veel dingen kapot. Vanwege geluidsoverlast (we sliepen de 1e nacht boven de motors van het aircosysteem) kregen we een andere kamer. Het personeel was heel behulpzaam. Echter ook bij deze kamer was het bedroevend gesteld met de badkamer. Zie foto’s.

Datum van verblijf: april 2018
LineSydhavnen, Gæsteansvarlig van Scandic Sydhavnen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dear Wendy V
Thak you for you review of our hotel,
We hope to welcome you back again
Best regards Line

Beoordeeld op 29 augustus 2017

We hadden dit hotel gekozen omdat het vrij goed stond aangeschreven. De kamer rook zeer vreemd, maar het ergste is dat we geen oog hebben dichtgedaan. Om half 3 's nachts ben ik opgestaan en een andere kamer gaan vragen aan de nachtreceptionist. Wat bijkt, het is een technische fout in de airco ruimte waardoor de hele dag en nacht door een gebrom uit de airco komt die we niet eens hadden aangezet, bijna alsof de toilet de hele tijd doorspoelt maar dan echt luid. De receptionist zei dat dit een gekend probleem was en is in 10 verschillende kamers moeten gaan luisteren vooraleer hij een kamer vond waar dit geluid niet was.
Voor deze prijs is dit onaanvaardbaar.
Het onbijtbuffet has wel alles wat je maar wou, maar het was niet altijd duidelijk waar wat stond.
Het hotel is gelegen in de buurt van een metro lijn en het centrum van Kopenhagen is perfect met de fiets te doen vanaf het hotel.
Het was mijn verjaardag, maar het was er eentje in mineur moet ik zeggen.

Kamertip: Ga luisteren
Datum van verblijf: augustus 2017
Camilla G, Receptionschef van Scandic Sydhavnen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear Winge,

Thank you for your review regarding your stay here at Scandic Sydhavnen.

I am very sorry to read that you did not enjoy your stay here at our hotel, this is for sure not the experience we want you as a guest to have here at the hotel.

We will look forward to welcome you back to this hotel another time to show you that we can do much better.

Beoordeeld op 18 augustus 2017

Een aantal dagen zijn wij in dit hotel gebleven maar het verblijf viel ons vies tegen. Onder het bed lagen dikke lagen stof en je hebt heel weinig ruimte om je spullen op te bergen. Niet alle bedden werden altijd opgemaakt. Voor ons gevoel werden de bedden alleen even snel opgemaakt en werd de kamer 'schoongemaakt' verklaard. De handdoeken werden ook niet altijd aangevuld waardoor wij paar keer om handdoeken hebben moeten vragen. Het ontbijt is daarentegen wel goed. Echter, het kwam regelmatig voor dat de broodjes etc. op waren. Alleen door het ontbijt krijgt dit hotel van mij een 2 als beoordeling. Anders was het zeker een 1 geweest. Een schoon en hygiënisch verblijf is erg belangrijk en dan ook vooral voor het geld wat je ervoor betaald. Want een goedkoop hotel is het zeker niet.

Datum van verblijf: augustus 2017
Camilla G, Receptionschef van Scandic Sydhavnen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Dear naomi,

Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hadden vooraf via Vrij Uit voor 3 nachten 2 kamers geboekt voor 4 volwassenen en een kind. Direct bij aankomst kregen we van het hotelpersoneel te horen dat voor het kind geen extra bed kon worden geregeld en dat we voor haar extra moesten bijbetalen terwijl in onze boeking duidelijk staat dat we ook voor haar hebben betaald. Na een lange discussie konden ze dan toch een superior room regelen. Wat in onze ogen zeker geen 'superior' mag worden genoemd want kastruimte is nauwelijks aanwezig, hopen stof lagen open en bloot op de vloer. Zelfs na aandringen werd het niet verwijderd. Maw gewoon slecht schoongemaakt. Verder ontbreekt een koelkast en is er nauwelijks kastruimte. In de 'reguliere' kamer was mn de badkamer bijna ranzig. Vieze toiletblok (zie foto) en de douche beschikt over een douchegordijn dat nauwelijks sluit waardoor het in de de badkamer een grote bende wordt. Dit is allemaal jammer want de foyer ziet er keurig uit en ook de ontbijtzaal en het ontbijt zijn prima in orde. Zeker voor deze Scandinavische prijzen mag je, sterker moet je meer verwachten. Het hotel is toe aan een opknapbeurt. Veel zaken zijn niet meer van deze tijd.

Dear Bulent

Beoordeeld op 5 augustus 2017

groot hotel maar wel heel goed ontbijt en s'avonds heel lekker eten-kwamen om 10 uur toe-te vroeg voor de kamer-ze hebben ons een ontbijt aangeboden - super toch-ligt niet in het centrum maar heel gemakkelijke verbinding met de S treinen

Datum van verblijf: juli 2017

Dear sunshine,