Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

De ramen kunnen niet open, kamer is super warm en het enige wat verkoeling brengt is een ventilator die zolen why maakt dat je zelfs met oordoppen in moeilijk aan het slapen geraakt ik heb nog nooit zo warm hotel met zoveel lawaai geslapen en de hoofdprijs moet betalen ,hier kom ik nooit meer

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Wij hadden 3 dagen geboekt in een superior kamer om iets meer comfort en ruimte te hebben. De kamer was echter heel klein. Er was alleen een klapstoeltje om op te zitten en in het bed zat een grote kuil. Toen we een dag eerder zijn vertrokken en aangaven dat we niet zo tevreden waren werd er niet doorgevraagd, maar werd alleen de rekening gepresenteerd. Het personeel bestaat uit vriendelijke hipsters, maar de organisatie niet erg professioneel. Verder is het erg duur, ook voor Scandinavische begrippen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Het is een groot hotel, wat je aan de buitenkant niet ziet. Leuke binnentuinen. Ik had een kamer die uitkeek op de binnentuin. Een van mijn reisgenoten had een kamer aan de straatkant, wat erg lawaaierig bleek te zijn. Voor de tweede nacht kreeg hij een andere kamer.
De kamer was klein maar comfortabel, met een goed bed. De badkamer is heel erg klein, geen ruimte om toiletartikelen neer te zetten. Hiervoor heb ik de kofferplank buiten de badkamer gebruikt. Een simpele plank onder de spiegel had dit probleem kunnen oplossen.
Het ontbijt is heel duur, we hebben dat ook niet gebruikt. Er zijn goedkopere mogelijkheden in de buurt.
Het personeel was vriendelijk en efficient.

Kamertip: kamer aan de binnentuin is rustiger dan de straatkant
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018

Een goed ontbijt, maar behoorlijk prijzig. De kamer op zich was OK; maar de badkamer was heel klein en een douche met een gordijn, dat is toch wat uit de mode. Bovendien lag mijn kamer aan een heel drukke straat, met 's ochtends veel lawaai van de wegenwerken en 's avonds heel veel lawaai van enkele nachtclubs wat verder in de straat. Kortom, het een en andere zou heel wat beter kunnen gezien de redelijk hoge prijs voor een overnachting.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel gelegen in het red light district maar waar je absoluut prima alleen op straat kan lopen. Veel hotels in de omgeving en de wijk is trendy en dicht bij het Tivoli park
Gemoedelijke , vriendschappelijke sfeer.
Helaas had ik als vrouw alleen een kamer geheel achterin een lange smalle gang van het bijgebouw . Niet prettig om s’avonds laat door heen te lopen Ik denk het kleinste kamertje van het hotel terwijl ik toch echt een 2 persoonkamer had gereserveerd. Prijs stond dan ook niet in verhouding met de geleverde kamer Kleine Badkamer met een douche gordijn en een ik zou door het toilet eens een scheut chloor gooien maar dat zal vast niet organisch zijn.
Slaapkamer was zoals ik al eerder aangaf klein en vol en vloerkleed in de kamer was niet schoon . ( hondeharen?).
Wel wat drankjes op de kamer en iets zoets en hartigs .
Restaurant is om 22 uur gesloten en er is bij late aankomst dus helaas niks te bestellen en wordt er geadviseerd om buiten het hotel iets te eten . Jammer
Personeel is wel behulpzaam en vriendelijk. Taxi is snel geregeld

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen