Beoordeeld op 11 december 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben weekend in Copenhagen gepland en voor deze Marriott gekozen. Met hele ruime kamers, vriendelijke en professionele personeel en onvergetelijke ontbijt. Super snelle check in, duidelijk info over hotel en alles is naar Vens verlopen. Bij ontbijt zijn we warm ontvangen door Kristina en s avonds in de Middtown grill in watten gelegd door Ana en Restaurant Manager in pak. Hartelijk dank allemaal voor onze verblijf onvergetelijk gemaakt te hebben

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017

Omdat onze vlucht niet meer vertrok kwamen we midden in de nacht met bussen aan bij dit hotel. De mannen achter de balie probeerde zo snel en goed mogelijk iedereen te helpen. Wij kregen een mooie kamer op de 8 ste verdieping. Daar aangekomen waren we aangenaam verrast . Wat een mooie kamer en een mooie badkamer, vol met allerlei toiletspulletjes. Het bed was werkelijk fantastisch zowel het kussen als het dekbed maar het matras was helemaal geweldig. Jammer dat we er maar zo kort konden slapen. Vriendelijk personeel bij het ontbijt . Ontbijt zelf ook prima . Ik zou zeker terug gaan maar ik ben bang dat dit niet binnen mijn budget past.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Het inchecken gaat efficiënt en vriendelijk. De lobby is als het druk is wat rommelig, omdat de bar dicht tegen de receptie aanzit.
Het hotel is wat gedateerd, de kamers zijn redelijk ruim, maar hebben weer een upgrade nodig, want douchen in bad met een plastic badgordijn is niet meer van deze tijd.
De vergaderzaal is prima, evenals de aangeboden faciliteiten zoals buffetlunch en snacks.
Het personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Eerste keer in dit hotel. Ik kreeg een mooie kamer aan de rivierzijde en twee queen bedden op de 8e verdieping. Goed uitgeruste kamer inclusief badjassen en slippers en gevulde minibar. De wifi was snel en stabiel. De kamer was schoon alsook de badkamer. Helaas is het een automatische minibar. Ook was de douchekop te klein en in combinatie met een lage waterdruk is dat niet zo comfortabel.
Het ontbijt in het restaurant is geweldig. Verse producten en alles ruim voldoende aanwezig. Heb je toegang tot de Executive Lounge (gratis ontbijt) maar je wilt toch in het gewone restaurant gebruik maken van het buffet betaal je een toeslag van dkk 95.
De ligging van het hotel is centraal op ongeveer 10 minuten van Tivoli en Raadhuis (begin winkelgebied). Er zijn voldoende deense restaurants dus sla vooral de bekende ketens over en stap een gezellig deens restaurant binnen ;).
Ik ga zeker terug naar dit hotel!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Anna K, General Manager van Copenhagen Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017

Dear BizzExplorer,

Thank you for the wonderful review. I am happy to read that you were pleased with the facilities and you had a great time with us. We look forward to seeing you again.

Best Regards,
Anna Käll
General Manager

Beoordeeld op 17 februari 2017 via mobiele applicatie

Comfortabel hotel nabij het centrum van de stad. Ontbijt, gym, lobby, kamers: allemaal prima in orde. Schoon en zeer vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Aan de ene kant van het hotel kijk je uit op het water (wijds uitzicht inclusief opkomende zon), aan de andere kant op de stad, onder meer op het politiebureau dat een prominente rol speelde in de Scandinavische politieserie "The Bridge". Perfect zakenhotel.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Anna K, Operations Director van Copenhagen Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2017

Dear PatrickTraveller020,

Thank you for sharing your recent vacation experience with us. Glad to read that you enjoy all of the amenities and services that make the Copenhagen Marriott Hotel a relaxing vacation. Everyone at hotel very much appreciates your wonderful comments and we look forward to welcome you back soon.
Best regards,
Anna Käll