Beoordeeld op 8 december 2017 via mobiele applicatie

Wij ging af op de ratings van Tripadvisor en zijn niet teleurgesteld. Hele vriendelijke ontvangst, incheck ging zeer efficient. Kamer prima. Aan de achterkant liggen de meest rustige kamers. Ideale ligging t.o.v. Centrum en station. Heerlijk ontbijt met veel keuze. Mogelijkheid van thee en koffie maken op de kamers. Heerlijk drinkwater uit de kraan. Goede badkamer met lekkere amenities. Kortom: voor ons perfectie tegen een betaalbare prijs.

Datum van verblijf: december 2017
Alessandro M, Gæsteansvarlig van Andersen Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2017

Thank you for your wonderful 5* review! Is so rewarding to find your amazing words and recognise our staff efforts to make our Hotel unique.
Thank you for mentioning about our lovely facilities and amenities and for loving us as your home away from home :-)
We hope to have the opportunity to welcoming you back soon so we can offer you another 5* experience.

Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Vier dagen verbleven. Recent mooi decor. Vriendelijk personeel. Kamers veel te klein maar goed uitgerust. Alleen ontbijt te krijgen, veel keuze en lekker. Overdag in lobby gratis koffie en om 17h wijn. Goed gelegen vlakbij station. Fietsverhuur.
Ideaal voor verblijf bij korte citytrip als je weinig bagage bij hebt.

Datum van verblijf: september 2017
Alessandro M, Guest Relations Manager van Andersen Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Thank you for your positive review. It is a pleasure to hear your expectations were met. Our breakfast is organic and complimentary for all guests. There is a complimentary Nespresso coffee machine in the lobby for you to use all day together along with strong wi-fi and international design magazines. The social Wine-hour is a true "Hyggestund" where you can relax with a complimentary glass of wine and get to know our guests. I am happy to see that you enjoyed also exploring the city by bike - our reception is always happy to assist you with nice routes and for the bike rent. We look forward to welcome you back.

Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Wij waren met zijn 3en en hadden ruime rustige kamer op 5de verdiep, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk
Ontbijt verzorgd ,alsook lekker glutenvrij brood beschikbaar (er naar vragen)
Locatie perfect op wandelafstand centraal station
Bagage stallen bij aankomst of vertrek was geen probleem

Datum van verblijf: augustus 2017
Alessandro M, Gæsteansvarlig van Andersen Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

It is always a great pleasure for us to read nice reviews like yours. Thank you so much for choosing Andersen Boutique Hotel for your stay and for sharing your positive experience with us. We all hope to welcome you back soon for another great experience in Copenhagen!

Beoordeeld op 27 juli 2017

Goede locatie, nette kamers waarvan de standaard kamer aan de kleine kant is, de superior kamer prima in orde. Ook op de superior kamer Nespresso koffiezetfaciliteit. Ontbijt goed met mogelijkheid zelf Nespresso cappucino, cafe latte espresso te zetten. Op zich wel genoeg keuze. Je wordt niet ontvangen bij het ontbijt en we moesten zelf een plekje zoeken. Happy hour met gratis wijntje. Parkeergelegenheid hadden wij in de straat, voor 27 euro 24u (garage verderop 25 euro). Wij vonden de matrassen zacht en de kussens/dekbedden zweterig, jammer. Wel goede airco. Personeel prima.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017

Wij hadden dit hotel gekozen voor ons verblijf in Kopenhagen op basis van de goede recensies op tripadvisor en waren zeker niet teleurgesteld.
Het hotel is vrij recent, goed onderhouden en het personeel is erg behulpzaam.
De kamers zijn wat aan de kleine kant, dus een upgrade naar een suite is geen overbodige luxe.

Kamertip: De standaard kamers zijn erg klein, neem indien mogelijk een wat grotere kamer.
Datum van verblijf: juni 2017