Beoordeeld op 29 mei 2018

De ligging van het hotel is perfect om Kopenhagen te verkennen. De kamers zijn up to date, maar erg klein. De doucheruimte is ook zeer aan de krappe kant. Het bed is helaas te zacht en aardig doorgezakt. De kamers waren wel schoon en het linnengoed is oké. Echter wij waren er toen het buiten warm was, dan mis je een airco en heb je echt hele warme kamers. Geen enkel uitzicht want de struiken voor het raam groeiden tot in de hemel.Het raam kan maar een stukje open, maar dan heb je wel het geluid van de klokkentoren naast je bed, die elk kwartier aangeeft. Het is niet een echt gezellig hotel en voor wat het te bieden heeft behoorlijk aan de prijs.

Kamertip: hoger verdiepingen zijn wellicht gunstiger
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 april 2018

Prima stadshotel.. Alles op loopafstand. Comfortabele kamers.. neem wel oordoppen mee voor het straatlawaai of vraag een kamer aan de achterkant van het hotel. Het ontbijt is prima verzorgd en het personeel is vriendelijk

Kamertip: Boek een suite... lekker makkelijk en je hebt er een bubbelbad
Datum van verblijf: april 2018
FirstHotel27, Direktør van First Hotel Twentyseven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2018

Thank you for your nice review.

We are glad to read that you had a lovely stay at First Hotel Twentyseven

Best regards
Cecilia

Beoordeeld op 8 november 2017

Het hotel beschikt over een binnenplaats waaraan de meeste kamers zijn gelegen. Dat maakt dat je een rustige kamer hebt terwijl je toch midden in het centrum zit.
De kamers zijn niet groot maar wel functioneel en schoon; de bedden zijn prima echter in een tweepersoonsbed lig je wel onrustig door het zachte matras.
Het ontbijt is rijk en je hebt alle tijd om er van te genieten.
Fietsen zijn te huur in het hotel wat zeker een aanrader is bij het verkennen van de stad.

Kamertip: Aan binnenplaats.
Datum van verblijf: november 2017
FirstHotel27, Direktør van First Hotel Twentyseven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Thank you for your review.

I am glad to read that you liked your stay with us.

We hope to welcome you again next time you visit Copenhagen.

Best regards
Cecilia

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Keurig en schoon hotel. De binnenplaats is een prima terras. De bar is redelijk trendy en biedt voldoende plek om lekker te loungen. De kamer vond ik erg klein. Er was amper ruimte om een koffer naast het bed te leggen. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De gehuurde fietsen van het hotel waren ook perfect! Qua prijs voor het aantal vierkante meters vond ik het wat tegenvallen, maar de ligging van het hotel is wel perfect. (en meters zijn duur in de stad). Het ontbijtbuffet was goed, uitgebreid, maar niet bijzonder mbt kwaliteit.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel voor een leuke citytrip in Kopenhagen, lekker centraal gelegen. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en alles erg vers. Kamers zijn niet al te groot, wel schoon, helaas was het matras van het bed te zacht (wellicht persoonlijk) waardoor we niet al te best wakker werden. Geen overlast gehad van geluiden in de stad.
Ga ook fietsen door de stad en geniet van alle leuke restaurantjes op loopafstand.

Datum van verblijf: september 2017