Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel in centrum van Kopenhagen. Tegenover pretpark Tivoli . Hotel groot netjes en wat je van een dergelijk hotel kunt en mag verwachten. Prima vriendelijke personeel en ook het ontbijt is uitstekend. De bar is eenvoudig en je kunt beter de binnenstad inlopen. Kamers ruim en prima

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Gleeson_Brian, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Beste Marcelvanbrakel,

Hartelijk dank dat u de tijd nam om uw recente verblijf bij ons te beoordelen.
Ik ben blij om te lezen dat we aan uw verwachting voldeden en dat u een aangenaam verblijf bij ons had.
We vonden het fijn u als onze gast te mogen begroeten en ik hoop dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Geachte groeten,

Beoordeeld op 11 oktober 2018

Super kamer ( Junior suite ) , met super vieuw ( stad, the Bridge , Tivoli ) wel vrij duur 300€ exclusief ontbijt !
maar zeker aan te raden aan wie er dat voor over heeft.
"hop on hop off bus" stopt net voor de deur; evenals het station
Dinner ter plaatse goed

Datum van verblijf: oktober 2018
Brian G, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Beste FDW123456,

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om uw recente verblijf bij ons te beoordelen.
Ik ben blij dat u een aangenaam verblijf had en dat u onze ultra centrale locatie kon waarderen.
Ons keuken team zal blij zijn om te horen dat u lekker hebt gegeten toen u ons restaurant bezocht.
Houdt u zeker onze website in de gaten dan zult u merken dat er af en goe goede deals te vinden zijn voor uw volgend verblijf bij ons.
We kijken er al naar uit om u snel opnieuw te mogen begroeten.

Beoordeeld op 16 juni 2018

dit is een goed, beetje gedateerd hotel, maar op een heel mooie locatie. Midden in het centrum tegenover Tivoli park. Je merkt dat het hotel okay is, maar niet meer dan een 4 star. Merkt spanning tussen commerciele belangen en hospitality. Hoort niet in deze prijsklasse.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Collection
Brian G, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Beste Eric W,

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om uw recent verblijf bij ons te quoteren.
Onze teams werken de hele dag heel hard om u, onze gast, uitstekenede service te bieden.
Bedankt dat u voor ons koos voor uw recente verblijf in Copenhagen.
We hopen dat we u in de toekomst opnieuw als gast mogen begroeten.
We vonden het fijn u als onze gast te hebben en we kijken alvast uit naar uw volgende bezoek.

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Als je in Copenhagen bent, en je bent een liefhebber van design, dan kun je dit hotel niet overslaan. Het is leuk om rond te lopen en de meubels en interieur te bekijken.
Alles is ontworpen door Arne Jacobsen.

Datum van verblijf: mei 2018
Brian G, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Beste Anna U,

Dankjewel om de tijd te nemen om deze review te schrijven.
Het klopt dat ons hotel van top tot teen is ontworpen door Arne Jacobs en zijn ziel en ideën zijn met ons elke dag opnieuw in alles wat we doen. We zijn zeer trots om in een plek als deze te mogen werken en het klopt dat als je enigzins een feeling hebt met design van topklasse je ons hotel niet mag overslaan. We tonen op dagelijkse basis bezoekers ons hotel en de beroemde kamer 606 dus dat is mss een optie voor je als je weer eens in de stad bent.

Beoordeeld op 30 april 2018

Gastvrij, vriendelijk en verzorgd.
Goed gegeten.
Perfecte locatie midden in het centrum. Heerlijke uitvalsbasis om de stad te bezichtigen.
Staan dacht en nacht voor je klaar.
Keurige kamers, mooi uitzicht.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Collection
Brian G, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2018

Geachte heer Dinkgreve,

Hartelijk dank voor uw review van uw recente verblijf bij ons. Een commentaar als het uwe zal ons hele team motiveren om elke dag opnieuw mensen zo blij te maken als u.
Welcome to the exceptional is onze slogan en daar werken we dan ook elke dag hard voor.

We kijken al uit naar uw volgende bezoek.

Geachte groeten,