Vandaag geopend: 11:00 - 23:00

827 beoordelingen
vanaf 62,76 US$
vanaf 35,80 US$
Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

Hier moet je bij voorkeur in de avond heen als alles verlicht is. Een prachtig gezicht en een belevenis op zich. Als je in het voorjaar gaat als alles bloeit nog indrukwekkender.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter weekend Kopenhagen. Stadswandeling gemaakt met afsluiter Tivoli. Het zou een bijzonder mooie tuin met attracties moeten zijn. In verband met seizoen (februari) was het nu in winterse sferen. Zag er erg gezellig en mooi uit. Helaas voor mij persoonlijk voldeed het niet aan mijn verwachting. Mijn dochter is 17. Kwamen niet voor de attracties. Wat dat betreft een tegenvaller. Voor jonge kinderen maakt het jaargetijde niet uit. Voor hen is er genoeg te doen.

Beoordeeld op 18 februari 2020

Heel prettig dat je bij de entree kunt kiezen voor gewoon genieten en kijken, of overal toegang tot de attracties.
Ook bij de attracties zelf is evt een kaartje te koop.
De attracties zelf prachtig vorm gegeven. Ik ben maar in 1 geweest, de rest vond ik wat te pittig.

De tuinen, werkelijk prachtig met het water. De bijzondere lampen overal.
Ik ga zeker terug, de sfeer en het bijzondere karakter van Tivoli.

Duur? Ja, maar dat vond ik van alles in Denemarken.

Datum van activiteit: juli 2019
TivoliKbh, Guest Relations Manager van Tivoli Tuinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Dear PvdPutten

Thank you for taken your time to write your review - it is much appreciated.

We are glad to hear that you enjoyed your visit in Tivoli Gardens.

We hope to get the opportunity to welcome you in The old Garden again.

Have a lovely evening.

Kind regards

Isabella
Sales & Guest Service
Tivoli Gardens
Vesterbrogade 3
DK-1630 København V

Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuk pretpark vooral savonds. Mooie eethal en genoeg attracties. Je moet alleen wel aparte kaartjes kopen voor de attracties nadat je al een toegangskaartje hebt gehaald.

Datum van activiteit: september 2019
TivoliKbh, Guest Relations Manager van Tivoli Tuinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Dear M4160TRkim,

Thank you for taking your time to give us feedback.

We are happy to hear, that you enjoyed the visit to the Tivoli Gardens. We hope to get the chance to welcome you again another time.

Kind regards,
Maren

Sales & Guest Service
Tivoli Gardens
Vesterbrogade 3
DK-1630 København V

Beoordeeld op 8 januari 2020

tijdens kerstdagen in Kopenhagen geweest en lekker door de tuinen gelopen.
We zijn niet in de attracties geweest, maar wel genoten van de sfeer en alle lichtjes.
Vooral toen het donker werd werd het alleen maar mooier om te zien.

Datum van activiteit: december 2019