“Top ontbijtplek”

Geclassificeerd als nr. 1 van 196 Snelle hap in Kopenhagen
Wijk: Binnenstad van Vesterbro
Wijk: Binnenstad van Vesterbro
4 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vier dagen achter elkaar heerlijk ontbeten. Gezonde producten en uiterst vriendelijk personeel. Wij waren de derde dag vergeten te betalen. Ze voelden zich bezwaard toen ze ons daar de volgende dag op wezen, terwijl het toch echt onze fout was.
Als we weer in Kopenhagen zijn komen we zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2022
Bowl Market Copenhagen, General Manager van Bowl Market Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Thank you for this fine review and thank you for coming back four days in a row! We have many return guests that are visiting Copenhagen and it is always fun to welcome you back and then send you out into the city again with a "see you tomorrow"! Our staff loved taking care of you guys and for your generosity. Thank you so much, BMC Team

25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbeten (acai bowl en breakfast bagel), sympathieke bediening, kids kregen chocoladekoek cadeau, top! Perfect voedzaam ontbijt om de dag te starten

Datum van bezoek: juni 2021
Bowl Market Copenhagen, General Manager van Bowl Market Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Thank you for this fine review. We appreciate the feedback and really value the input.. Thank you!

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale ontbijtplek voor iedereen die van smoothie of havermout bowl houdt.
Aanrader voor iedereen die eens iets anders dan een croissant met koffie wil eten. Mogelijkheid om bowl zelf samen te stellen. Ideale start van de dag.

Datum van bezoek: juli 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top lunch! Super leuke en hippe zaak, klein, maar fijn ;-). Personeel was super vriendelijk en het eten was heerlijk. Genoeg keuze!

Datum van bezoek: mei 2019
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij, zeer lekker en kwaliteit, verrassende ingrediënten, zeker eens doen! LA in Kopenhagen

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Bowl Market Copenhagen bekeken, bekeken ook

Kopenhagen, Zeeland

Kopenhagen, Zeeland

In Bowl Market Copenhagen geweest? Deel je ervaringen!