“Niet deep pan maar diepvries pizza”
Beoordeling van Astor Deep Pan Pizza

Astor Deep Pan Pizza
Geclassificeerd als nr. 462 van 2.887 Restaurants in Kopenhagen
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad van Vesterbro
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Die pizza’s komen direct uit de diepvries. Wel redelijk van smaak maar veel te veel kaas gebruikt. De service was wel heel goed, snel en vriendelijk. De prijs is ook prima gezien de kwaliteit van het eten. Of het echt een aanrader is.... Nee!

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, vriendelijk, goedkoop!
Alles wat je nodig hebt voor een diner in Kopenhagen.
Volgende keer weer!

19 december 2016 beoordeeld

Tot 17.00 uur is het onbeperkt pizza en salade voor 77 DK. Ruime sortering salade en diverse pizza's. Toiletten kunnen een stuk beter. Het eten is prima en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig goedkoop maar naar mijn mening beetje te veel diepvries. Wanneer ik een pizzeria instap, verwacht ik een steenoven enzo ... Wanneer je hier een blik in de keuken werpt, ziet het er wel erg 'op warmerig uit' roestvrijstalen ovens enzovoorts. En in een mum van tijd staat je pizza ook op tafel. De smaak is ook een a la de diepvries pizza van de bekende merken. Wel heel aardige bediening!

24 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza's voor zeer redelijke prijzen. Het all you can eat pizza and salad buffet is zeker aan te raden. Goed bij gehouden en leuke variatie.

Reizigers die Astor Deep Pan Pizza bekeken, bekeken ook

Frederiksberg, Kopenhagen

In Astor Deep Pan Pizza geweest? Deel je ervaringen!