“Lekker en gezellig”
Beoordeling van Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Snelle hap in Aarhus
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor iedereen wat wils en na het eten niet vergeten een crepe te scoren bij french corner. Echt top!!

Datum van bezoek: augustus 2020

15 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plek om te eten! Erg gevarieerd aanbod! Heerlijke falafel!! Mooi centraal gelegen in de oude binnenstad. Leuk voor alle leeftijden.

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt even lekker wilt eten in een super leuke en hippe lokatie. The place to be. Allemaal super leuke eet tentjes. Van Vietnamees, Afrikaans, green, grill. Etc etc het allemaal even lekker.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig en relaxed met heel veel keus uit diverse eetkraampjes. Onze dochter heeft hier de lekkerste pannenkoek ever gegeten, gebakken door de liefste koekenbakker in kraampje 60

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De keuze is reuze, wel vond ik het vrij prijzig, maarja wat niet in Denemarken. Ik had een tosti met verschillende soorten vlees en zoete aardappel frietjes voor omgerekend €15.

Een pita broodje voor omgerekend €8,70

Frisdrank is €3,35

Erg leuk om te zien en zeker een aanrader, vergeet de ijsjes in het begin niet, verrassend lekker.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Aarhus Street Food bekeken, bekeken ook

Aarhus, East Jutland

In Aarhus Street Food geweest? Deel je ervaringen!