TripAdvisor
Lefkada
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Echte Italiaanse pizza's ”
Beoordeling van Festino

Festino
Geclassificeerd als nr. 167 van 431 Restaurants in Lefkada
Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen
Dineropties: Bezorgen
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek aan de boulevard pal aan de haven. Begint al uitstekend met vers gebakken, warme broodjes. Daarna echte Italiaanse pizza's, de beste die wij op Lefkas gegeten hebben. Vraag wel om mozzarella in plaats van plakken kaas. De tonijnpasta was ook erg lekker. De rode huiswijn was iets gekoeld, wat wel prettig is als het 35 graden is. Maar helaas was het nog steeds niet zo'n beste. Maar het kost dan ook bijna niks: eur 5 voor een halve liter. Dan nog, we hebben toch betere gehad voor datzelfde geld. Bediening is vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Italiaans restaurant, wij hebben binnen gegeten en boven gezeten met een mooi uitzicht over de haven. De smaak van onze gerechten was meer dan prima, zowel de pizza's als de pasta gerechten. Bediening wisselend, de ene supervriendelijke ober, de andere dag een ober die plichtmatig zijn werk doet. Dame / manager mag wel iets klantgerichter worden. Kortom prima om hier te eten tegen een redelijke prijs

Datum van bezoek: mei 2018
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn fan van dit restaurant. In 2015 zeker 10 keer gegeten. Gerechten zijn authentiek Italiaans, gevarieerd, smaakvol en van constante hoge kwaliteit. De bediening is erg aardig (ook als het druk is).

Ik ga geen menusuggesties geven ;-) Kies gewoon op de kaart wat je lekker lijkt. Nou vooruit, 1 tip. Gewoon homemade brood. Vraag er dan olijfolie bij. Die is zoooo lekker.

Datum van bezoek: juli 2017
15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizzas. Leuk buiten terras en leuk gedecoreerd restaurant. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2015
22 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier vanavond voor de tweede keer. Afgelopen zaterdag heb ik een heerlijke pizza gegeten. Vanavond een prima risotto met walnoten en kaas. De bediening is goed. De prijzen zijn redelijk. Het terras aan de jachthaven van Lefkada is gezellig.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Festino bekeken, bekeken ook

In Festino geweest? Deel je ervaringen!