Beoordeeld op 25 september 2021

Mooii lokatie. Zwembad is mooi. Villa met veel ruimte en val alle gemakken voorzien. Wel wat gedateerd maar goed onderhouden en schoon. Buiten ligbedden, parasols, hangmat en zittjes.
Behulpzame eigenaar.

Beoordeeld op 21 september 2021

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in deze prachtige villa. Super mooi uitzicht & de villa is verder van alle gemakken voorzien. De keuken heeft zelfs een tosti apparaat en broodrooster. Je kan je wasjes draaien en als je wilt zelfs strijken. Het zwembad wordt elke dag super onderhouden & ook de villa wordt netjes gepoetst. Een top gastheer (statish) die het beste voor de gasten wilt! Statish is altijd vriendelijk en heeft het allemaal top voor elkar met zijn villa’s. Wij zullen dit adresje zeker aanraden aan familie & vrienden want we hebben een geweldige vakantie gehad.

Beoordeeld op 20 september 2021 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen villa met zeezicht en een mooi zeer goed onderhouden zwembad. Zeer rustig gelegen, een auto is wel een vereiste. Op loopafstand een leuk strand met restaurant. De eigenaar van de villa 's is zeer behulpzaam en komt iedere dag even vragen of alles naar wens is. Kortom zeer de moeite waard!

Kamertip: Een auto is wel een vereiste, supermarkt e.d. niet op loopafstand
Beoordeeld op 19 september 2021

Op de foto’s van Eliza was here zag het er al geweldig uit maar in het echt was het nog mooier. Wat een fantastisch plekje. Toen we werden rondgeleid door de aardige Stathis stonden we ademloos vanaf het balkon naar de zee en het zwembad in de tuin te kijken. Wij hadden het voorste huis en dus geen buren en dat gaf een heerlijk vrij gevoel. De villa was helemaal in orde. Niet luxe maar dat gaf niet, je leeft toch buiten. Wel fijn dat er airco was. Douchebeugel brak af tijdens ons verblijf maar die werd meteen vervangen. Afwasmachine en koffiezetapparaat hebben wel hun beste tijd gehad. De weg ernaartoe is erg slecht en vraagt wel wat van de auto. Bij het drukke strand van Amoussa zit een heerlijk en gezellig restaurant. Ook Sivota vonden we erg gezellig. Verder veel uitstapjes gemaakt naar Nidri (boottocht en waterval), Vasiliki ((duiken), Lefkada stad en westkust bij Agios Nikitas (paragliding) Genoten!!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 15 september 2021 via mobiele applicatie

Een fantastische locatie! Uitzicht is geweldig, villa heel ruim en schoon. Een kleine baai op 5 min lopen en een wat grotere op 15 min met een heerlijk restaurant. De eigenaar zorgt ervoor dat alles naar wens is en blijft.
Zee voor de deur welke via de rotspartij te bereiken valt en anders lekker afkoelen in je eigen zwembad. Rust en privacy zijn hier zeker van toepassing.