Vandaag geopend: 09:00 - 16:30

vanaf 49,94 US$
vanaf 52,82 US$
vanaf 612,21 US$
Beoordeeld op 26 juli 2020

Een zeer leuke uitstap en mooie foto s kunnen maken.
Maar onze gids was slecht ze bleef maar ratelen alles in t nederlands en dan nog eens in t frans. Haar rokershoest was ook niet aangenaam. En als ze stapte was ze zeer snel buiten adem. Moest ze nu haar micro nog eens op een deftige manier gebruiken hoe het moest dan zouden wij de toeristen minder aan ons bakje van het hoorapparaat moeten prutsen.
Wel lekker gegeten bij het traditioneel restaurant die ons aangeraden werd door de gids. Wel spijtig dat onze gids aan de ingang van het restaurant de eene sigaret na de andere opstak al haar rook kwam binnen over heel het restaurant.
De niet zo leuke ervaring met onze gids doorgegeven aan onze hostess van Tui en ze gingen het haar doorgeven.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel bijzonder om in dit landschap rond te kunnen lopen. Zoiets vind je nergens anders. Het ruikt er sterk naar zwavel, er komen dampen uit de grond. Maar meer dan dat is er niet, in een half uurtje heb je alles wel gezien.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 25 september 2019

Een heel leuke dag met de boot vanuit Kos stad naar Mandraki.
Daar een Rondleiding gehad van reisleider Willem die ons eerst mee nam naar het dorp waar de staatjes zo smal waren dat er alleen maar met de scooter er doorheen kan. ook hebben we daar een luch genutigt bij een oud baasje dat al 60 jaar het restaurant draaide . zijn lunch was goed maar hij was wel wat duur. daar na met de bus naar de vulcaan waren een uurtje gewandeldt hebben is ook lang genoeg. dan heb je de geur van rotte eiren echt wel in je neus zitten.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Een bezoek gebracht met de boot aan het eiland Nisyros een klein uurtje varen van uit Kardamena. De gehele dag hier rond gelopen een mooi traditioneel grieks plaatsje. Vanuit de haven met de bus de Vulkaan bezocht. bijzonder om mee te maken afdalen in de vulkaan zelf . De kraters zichtbaar en de rook kwam uit deze kraters.
Maar een ervaring rijker mooi om dit te mogen bekijken.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019

Leuk hier een bezoekje aan te brengen. Je voelt echt de warmte, ziet rookontwikkeling op bepaalde plekken. Stinkt wel naar zwavel. Je moet dit wel combineren met bezoekje aan bijv. de haven of nikia want je gaat hier niet heel lang doorbrengen.

Datum van activiteit: juli 2019