“Oké eten, slechte servers bij door hun gemaakte fout”
Beoordeling van Barbouni

Barbouni
Geclassificeerd als nr. 91 van 619 Restaurants in Kos-Stad
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

30 minuten gewacht op een wijnkaart die niet kwam. Vervolgens bij het betalen staat er opeens 25 euro voor champagne waarvan op de kaart 10 stond (veronderstelling dat we een glas kregen). Zegt de ober dit is de laatste die ik heb. Dus hem geloven dat dit het champagne glas is wat wij vragen. Kreeg ik gister 2 flesjes champagne (dezelfde) voor 15 euro per stuk. Zeggen wij tegen de eigenaresse dat er 10 euro op de kaart staat. Worden wij voor gek verklaard dat er nergens een champagne fles voor 10 euro te koop is ( terwijl dit gewoon op de kaart staat) hadden ze een typfout gemaakt ( op al hun kaarten) bleek het om een grote fles te gaan van 110 euro per stuk, maar hoezo krijgen we dan in de eerste instantie een klein flesje aangeboden? Als het om een grote gaat. Achteraf is het van de rekening gehaald, maar de manier waarop slaat nergens op. Ik ben de gast en ik hoef niet te vragen of de kaart klpppend is om vervolgens zowat uitgelachen te worden door de eigenarresse. Samenvattend. Oké eten, maar de slechtste servers bij een fout!

10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen vantevoren gebeld voor een reservering maar de reservering stond niet op de lijst. Gelukkig was er toch nog een tafel beschikbaar op het strand. Zeer goede service, vriendelijk personeel en goede ambiance met prachtig uitzicht.

Verschillende mensen om ons heen hadden sushi besteld maar hier hadden we de kaart niet van ontvangen mogelijk dat je hier om kunt vragen.

Voorgerechten en hoofdgerechten zijn bijna even geoot qua portie. Mosselen zijn een aanrader, lekker gegeten!

3 augustus 2021 beoordeeld

Eten al 3 jaar paar keer per vakantie bij Barbouni , eten is echt top maar service laat echt te wensen over , reserveren gaat nagenoeg altijd fout ! Zeker als je op het strand wilt reserveren!
Wanneer je hier wat van zegt wordt je echt niet gehoord dus nu toch besloten niet meer daar te eten ! Werden gewoon een beetje te kakken gezet door eigenaresse en dr assistente !

1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, verse vis. Geen gehaast en vriendelijk personeel. Top uitzicht! Aan te raden om te reserveren voor een goede tafel bij de zee.

30 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker. Alleen sommige hoofdgerechten konden geen hoofdgerecht worden genoemd zo weinig was het. Daarnaast was het personeel zeer onvriendelijk en erg uit de hoogte en moesten we lang wachten voor we eindelijk door het personeel geholpen werden. Het uitzicht daarentegen was prachtig.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Barbouni bekeken, bekeken ook

In Barbouni geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.