“Aanrader!”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie zelfs tweemaal bezocht. De sushi is echt heel lekker. De vis is heel vers, maar ook de risotto met champignons is zeer smakelijk.
Leuke plek, met terras direct aan zee.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste restaurants die we hebben bezocht. Heerlijk eten, geweldige sushi, top bediening en door een reservering een fantastisch plekje aan de zee. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben best wat gewend maar dit was sterrenkwaliteit.
Het eten, de bijbehorende wijn(en), de sfeer en de zeer attente bediening alles was gewoon perfect.
Een niet per sé goedkope maar verder zeer beslist, echte aanrader.

25 september 2019 beoordeeld

aangezien wij wat rond aan het fietsen waren, kwamen wij Barbouni tegen. Toen we wilde kijken op de kaart kwamen er mensen aan die net hadden gegeten en die waren erg enthousiast. Wat ook direct op viel was dat de dame niet opdringerig was en ons netjes begroeten. Helaas hadden we toen al gegeten en gaven we aan dat we morgen terug kwamen. Zo gezegd zo gedaan, eenmaal aangekomen werden we direct netjes geholpen en mochten we een plaats uit kiezen. En zoals iedereen tegenwoordig doet ga je toch even de recensies lezen. Zoals verwacht was het heeeerlijk! Wij hebben echt genoten van het eten en van het personeel, erg vriendelijk en in voor een grapje. Op advies van ober hebben wij een pasta met Krab op en buik van Tonijn. Normaal zou je denken dat de aanbeveling is omdat deze wat duurder is, maar dit was echt omdat wij aangaven wat wij lekker vonden. En qua prijs vonden wij het goedkoop. Voor een voorgerecht (sushi) en hoofdgerecht en een drankje waren wij maar €80,- kwijt. Wel wat duurder dan de andere restaurants maar dit was het meer dan waard!! Wij raden Barbouni echt aan! Enorm genoten van het eten en van het personeel. Ook kregen we nog een drankje van de zaak!

23 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn mooi gezellig restaurant.
Fantastisch gegeten .
Heel fijn attent personeel.
Aanrader is de zeebaars in zout.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Barbouni bekeken, bekeken ook

In Barbouni geweest? Deel je ervaringen!